jaardag....... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu jaardag....... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

jaardag.......

Door: miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

15 Oktober 2014 | Nederland, Zeist

jarig..........ja zo nu...........zou je zo'n dag over willen slaan.
Zo ook vandaag. Hans gaat vroeg werken en feliciteerd me met een kus.
Als ik beneden kom staat er een bos bloemmen met 6 rozen dezelfde als ooit in mijn trouwboeket, harlekijnen! In een whap op mijn telefoon legt hij uit waarom hiervoor te hebben gekozen. Harlekijkn om het positieve te blijven zien, 6 stuks voor iedere kuur. Geen cadeau zoals ik gevraagd had daar ik anders dit steeds verbind met deze periode. Het staat in de wacht en komt daarna! Lief en goed zo! Chai komt beneden en ziet bos, oh ja gefeliciteerd!
Die ging daarna gauw naar school. Via de whap vraagt Ellen of ik me goed genoeg voel voor half uurtje vistite. Samen met Lucas komt ze een bakkie doen! Ook Silvia is / was van plan kopje te komen drinken en met dat zij binnen zijn komt ook Petra toch in de ochtend een bakkie halen. Met de eigen gemaakte appeltaart en slagroom hebben we een feestelijke koffie ronde!
Ellen moet door naar het AVL en Luc naar huis. Samen met Petra en Silvia kletsen we door en maak ik met wat broodjes een lunch!
Geluksmoment is compleet twee dikke vette vriendinnen en toch een verjaarsgevoel!! rond de klok van 13.00 uur gaan ze weg en ik mijn bed in! Hans hoor ik rond 16.00 uur thuis en samen besluiten we hapje te gaan eten straks. Dus als Chai thuis komt drinken we thee en gaan op de fiets richting stad Zeist, pandarve waar we met zijn drieen hapje eten!
gezellig, als we maar niet het woord schoolzaken laten vallen!
Moe maar terug kijkend op leuke jaardag ga ik vroeg mijn bedje opzoeken, op naar nummer vijf morgen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 64183

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: