wachtwoord test - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu wachtwoord test - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

wachtwoord test

Door: Mir

Blijf op de hoogte en volg Miriam

26 Mei 2014 | Nederland, Zeist

Ja sorry, maar zondagavond zag ik opeens dat er voor site ook een wachtwoord voor bezoekers kon worden aangemaakt! Dit dus gedaan! Dan zie ik op maandagochtend eerst Spanje: Margoootje!
He Mir ik kan niets lezen er wordt wachtwoord gevraagd geef eens...?
Dan Hanneke, Miri wachtwoord is nodig kun je mij dit geven?
Karina via whap wat is dit nu , wachtwoord? Geef eens!
Dan belt s'avonds Sjoukje:
Hoi Mir, heb jij lekker zitten freubelen? Ik kan geen verhaal lezen op de borst voor uit!! Dit had ik al verholpen maar mezelf nog niet uit en weer ingelogd. Door dit te doen en onderwijl het wachtwoord systeem uit te schakelen was Sjoukje blij en ik denk met haar alle andere lees fans van dit blog!!

Dus sorry, ik zal het niet meer doen.
Je kunt onderaan ieder verhaal ook commentaar geven of iets zeggen, kom ik ervan zelf achter!
Gegroet en weet dat het me goed doet dat zovelen dit alles volgen
EN
dat het mij goed doet om dit zo alles van me af te schrijven via de computer!!
Dikke HUG voor allemaal!
xxx Mir

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 64166

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: