rekentoets inhalen Chai - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu rekentoets inhalen Chai - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

rekentoets inhalen Chai

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

27 Mei 2014 | Nederland, Zeist

Van alle dagen feest deze dag het meest!
VERSLAPEN.......................................!
Chai moet om 8.25 uur op school zijn en................8.30 uur worden wij wakker. Chai geroepen maar die is meteen al boos.
Reden temeer omdat hij zijn vijf wel voldoende vond en het eigenlijk als toets niet meer over wil doen. Ik wel.
Moeders wil.........of toch........?
Zelf altijd meegekregen dat een vijf onvoldoende is,
maar deze puber vindt het voldoende en genoeg.
Laatste keer bammetje smeren???
Bol met flinke chocopasta en flesje water uit de kast in zijn tas en een koek! Regelgeving toets gelezen gister en je mag tot een half uur na aanvang nog binnen komen! GAAN dus. Mopper de mopper.
Goedemorgen huize........!

Hondje uit laten en dan ga ik ontbijten.
Taak voor vandaag is mijn ademtechniek leren beheersen
op 5 maal 30 seconden tijd kunnen inhouden van de adem!

Dan komt Hans weer terug met Chai achter zich aan! Boos en dat hij blijkbaar de enige was!
Ze gaan op de koffie bij opa en oma en ik ga dorp in! Daar op de fiets naartoe. Heerlijk nat regenen, maakt me niks uit voelt goed! Duetz heeft opruiming! En scoor ik toch zomaar een roze broek! Espadrilles van superdry en een tof shirt! Helemaal in zomers gevoel!

Vriendelijk geholpen ga ik daarna naar Diddi even loeren, laat nu de nieuwste sjaal precies bij geheel passen! Dan naar waar ik voor kom. Drogist ernaast! Er is een nieuw meisje en met dat ze mij helpt en wat monstertjes meegeeft vraag ik haar naar wenkbrauw potlood! Ze vraagt heel terecht waarvoor ik het precies nodig heb. Nu zeg ik het kan zijn dat ik over 6 weken even geen wenkbrauwen meer heb! Oh, zegt ze BK zeker! Dat herken ik! Zo jing als ze is weet ze er al veel van.( of ze oogt jonger!) Maar ze adviseert me een poedervorm met malletjes die in 8 kleuren zijn te verkrijgen! Ik mag het nog niet meenemen daar ze pas als het gebeurd, kleur keuze kan bepalen! Nu dat is me nog nooit gebeurd, ik mag iets niet kopen!!! Behulpzaam wil ze weten of ik een mogelijke behandeling ooit na de kuur zou willen! Die zal ze mij adviseren als alles achter de rug is! Met spul voor teennagels en folder van poeder voor wenkbrauwen ga ik weg.

Daarna alle winkels langs voor een BRA zonder beugels die er een beetje appetijtelijk uitziet! Sportbeha's genoeg! Nu een leuke!! Helaas.......alleen verkrijgbaar bij La Femme voor 180 euries! Nee dank U in geen 180 jaar! Bij Hunkemoller hebben ze er zowaar 1, maar daar zou ik nog niet mee in mijn ....willen liggen!! Sorry. dan de hema, daar helpt een dame mij zoeken en komen we op 1 strapless zonder beugels in creme kleur. Verder helamal niets! nee, zegt zij het is uit het assortiment gehaald. Liep niet voldoende! Dit terwijl ik denk nu.....! Zou liever keuze hebben. Oke, dan nog maar een sportbra eentje die voor fiets en lopen goed is, knalroze met ondersjees! Door de erst van de Hema nog even kijken wat er zoal is stuit ik op de oranje spulletjes en wel een ORANJE pruik! Een lag er los die heb ik gepast en.....in plaats van een selfie.........een van de hema medewerkers gevraagd mij er mee op de foto te zetten! Na 5 keer een profiel wat er leuk uit ziet! Terug naar huis weer in de stromende regen! heerlijk! Haar wat nat wordt, nooit geweten dat dit ook goed aan kan voelen! De jongens zijn ook net thuis! Dus eten koken en voor de 5 de maal Jason Born kijken!!! Onderwijl naar iedereen die gekke foto met oranje pruik sturen via whap!!! Steeds weer positieve geluiden dat ik die maar moet nemen! De voetbal fanaten zeker!!! Dus....? Ben ik wel lekker goedkoop uit! 9 euro 95 bij de Hema! Had ik hem misschien toch mee moeten nemen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 64369

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: