Blody Monday - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Blody Monday - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Blody Monday

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

26 Mei 2014 | Nederland, Zeist


Vannacht weer flinke onrust. Het zijn opvliegers maar dan zoals Nathalie zegt door de stress. Op tijd op met Hans en heerlijk met hondje uit. Zoonlief ontbijtje op bed gegeven maar die kon dit nog niet waarderen.
Op naar Dianet Lunetten waar ik van Lucien als welkom buiten al een big hug kreeg. Een dergelijk uniek welkom voor de zaak heb ik nog nooit gehad!
Daarna langs de collega's roosterbureau. Gek zij allemaal aan het werk en ikke....! Ook HR-desk binnen gevallen, waar Ron en allen samen zaten. Goed om zo even verhaal te doen.
Maar het werkoverleg sla ik vandaag over!!!
Boven spreek ik op de gang collega's en even een kus van Ingrid! Bijzonder! Voorlopig alleen wandelen hier en volgen niet werken!
Door naar koffiekamer voor de bedrijfsarts, Marian Rudolfi.
Het is gek dat ik net de door haar ondertekende RI&E van mijn hand binnen heb. Arbo zaken en nu aan de andere kant van de tafel zit.
Na verteld te hebben waarom ik nu ziek ben gemeld, begrijpt ze dat de afgelopen drie weken niet niks zijn geweest. Ook zij wil dat ik zelf voorzichtig ben met blijven volgen van het werk vanuit thuis. De afspraak dat ik mijn eigen momenten therapeutisch mag komen is alleen mogelijk als ik blijf bewaken dat het korte tijden zijn. ook thuis afspraak voor mezelf maken 1 uurtje NIET langer!

De telefoon blijft gaan, dus ronden we af want ik denk dat is de radiotherapie! Nee, Chai dat Oom LUUK ( zo schrijft hij in de whapje) voor mij gekomen is thuis! Lucq was voor controle in UMCU voor zijn oor en stapte bij Barbara uit om even langs Pa&Ma Paul en Marla"s graven te lopen. Toen hij langs ons huis kwam dacht hij, dan ga ik ook even langs Miriam!
Op de gang Richard nog gesproken en aangegeven dat mijn nieuwbouwkindje wel gevolgd blijft worden!! Daarna gauw naar huis lunch met Chai en Lucq! Daar gaat de telefoon en Marieke van de radiotherapie zegt dat er plek is voor de CT-scan morgen om 9.15 uur. Oeps zeg ik dat is snel en dan moet ik wel heel de middag ademhalingsoefeningen gaan doen! Ze geeft aan dat het ook woensdag mag! Nu graag dan. Dus aanstaande woensdag 8.45 uur een CT-scan in UMCU. Ik moet zeggen dat het fijn is dat iedereen meeleeft en op de behandel afdelingen zo snel handelt en iedereen mee denkt!
Met Chai s’ middags ademhalingsoefeningen gedaan. Hij ophoudt snel af en ik neem met stopwatch op mijn telefoon tijd op! 28 sec, 30, en 32 seconden. Vanavond weer!! Dan vraagt Sandra via whapje of ze woensdag kop koffie kan komen doen! Nu zeg ik dan of mee naar CT of na dat onderzoek komen. En...! Ze gaat mee! Zij komt me om 8.30 uur halen! Kijk zo hoef ik niets te vragen. Lost zich vanzelf op! Hoef ik niet alleen!

Straks kijken of ik ga Bootcamp, nu stort het van de regen! Dus.?
Wel behoefte om wat te doen! Ja, gewoon gegaan dus want het was droog!
Flink getraind en met linker arm minder kunnen doen, maar al meer dan vorige week!

  • 27 Mei 2014 - 06:36

    Petra:

    Top dat Syl mee kan! En die 30 seconden zijn gelukt volgens mij.
    Knap van je. Kuzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 64364

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: