Werkdag OR voorbehouden handelingen gesprek - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Werkdag OR voorbehouden handelingen gesprek - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Werkdag OR voorbehouden handelingen gesprek

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

29 April 2014 | Nederland, Zeist

Ja, eigenlijk de hele week vrij genomen.
Maar gesprek OR dagelijks bestuur over voorbehouden handelingen is zo belangrijk dat ik toch kom! Bij binnen komst ziet Daniëlle me en vraagt is er iets? Daar haar tante net is overleden geef ik aan ook iets verdrietigs te hebben maar nu even niks zeg anders huil ik gehele dag en dat wil ik niet! Draai me om en Esmee komt eraan! Zegt iets en pakt me in een hug! Nee zeg ik je hoort nog wat maar nu even niks daar ik moet werken!!
Oké! Goed
en zo start ik boven met Jeroen en Ria de voorbereidingen rondom instemmingaanvraag VBH. Echter door opflikkerend mailtje, welke van Nathalie komt die wil dat ik haar bel, in andere modus. Dus ik bel haar!
Dit bericht wil ze niet tot morgen laten wachten: Het is 1 soort en goed te behandelen!! Daarmee schiet ik vol en kan voor Ria en Jeroen mijn mond niet houden! Wel geef ik aan dat pas na woensdag er duidelijk wordt wat kan en dan pas vertellen kan wat en hoe! Lamgeslagen zijn we! Na de lunch gaan we in gespreken en hebben het idee dat we samen met MT tot een goed overleg zijn gekomen. Nu dit onderwerp 13 mei met gehele OR bespreken en dan in de middag in de vergadering met Iet bespreken.

  • 12 Mei 2014 - 17:17

    Sjoukje Hofstra:

    Hoi, hoi, wat netjes dat ze toch nog versneld een "bericht"geeft. Ik kan mij voorstellen dat alles ontzettend veel energie kost. Want de emotie is zo dicht bij. Morgen heb je dan de vervolgafspraak en kom je waarschijnlijk het vervolgtraject te horen.
    Ik leef met je mee kus Sjoukje

  • 12 Mei 2014 - 19:42

    Thea Buijense-sturkenboom:

    knap,hoe je toch naar de OR gaat!!
    echt een dochter van pa VAKBONDSBESTUURDER....
    daar heb je veel van!!
    sterkte en liefs en CHAI sukses!!thea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 908
Totaal aantal bezoekers 64368

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: