MRI nummer 1 - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu MRI nummer 1 - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

MRI nummer 1

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

28 April 2014 | Nederland, Zeist

Om 9.30 uur worden we verwacht in het UMCU voor de MRI. Hans en ik zitten keurig in de wachtkamer als uiteindelijk half uurtje daarna de arts - assistent die dit onderzoek begeleid ons komt halen. Allereerst wil ze een vragenlijst door nemen. Ook uitleggen wat als ik met het vervolg onderzoek meedoe MRI-HIFU_ wat dit dan voor mij inhoudt!
Dus naar een spreek:kamer en elkaar voorstellen en uitleg geven over dit onderzoek. HIFU is MRI met de in een vloeistof liggend object met hoog frequentie radiogolven proberen het middelpunt van tumor op te zoeken en met deze golven te verbranden. Dit is al in gebruik bij vleesbomen in baarmoeder en daar kan op die manier iemand zonder operatie dit laten verwijderen.
Alle vragen ingevuld, waarbij ik ter informatie aangeef moeilijk te prikken te zijn. Dan door naar de MRI ruimte, terwijl ik op de plee een laatste plas doe wordt mijn naam geroepen dat ik wordt verwacht. De assistente geeft me een pyjama pak en zegt dat ik me geheel moet uitkleden en dan door de andere deur naar binnen mag. Daar loop ik in een jaar NUL ( oude AZU-) pak en moet in een stoel gaan zitten om infuus te zetten. De assistent zegt: oh , U bent moeilijk te prikken hè, nou zo te zien valt dat wel mee! Ja, dat is nu precies waarom ik dit vertel het lijkt eenvoudig maar…………..!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 64160

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: