Dat zeg ik............. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Dat zeg ik............. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Dat zeg ik.............

Blijf op de hoogte en volg Miriam

12 Juli 2014 | Nederland, Utrecht

Dat zeg ik..........................think less live more........ more...........bijkomen................?
Opstaan en weer gaan liggen. Chips het lijkt wel of die borst steeds meer reageert op alle bestralingen van daarvoor. Kijken dan............zegt Hans.....! Ja en vanaf onder mijn oksle tot aan het mooie nog bestaande
borsten v-tje en tot knobbeltje sleutelbeen naar onder de borst zelf de huis rood/bruin pijnlijk en super gevoelig. Toch maar brufennetje ertegenaan! Hebben ze gezegd dat bestraling 2 tot 6 weken door werkt maar er vergeten bij te vertellen dat de elende dus pas begint als de werkelijke bestralingen voorbij zijn. Of zal dit ook voor ieder anders doorwerken? Mailtje met vraag naar Nathalie en eventueel dermat consultje! Kijk dat had ik nu van de radiotherapeut verwacht te horen maar die had meer wat met...........................boeken!

Dan ontbijtje met de heren en die gaan grapjes maken over Sap en mijn uitspraak dat ze de sapcentrifuge mogen gaan gebruiken VOOR mij aankomende week! Ja zegt hans je denkt zeker alle drie de weken op de bank te gaan hangen! oeps dat was even fout........maar ach zegt Chai eroverheen ik ben er even niet!
Ach, denk ik dit pak met rode fruit soorten zelfs bietensap is ook goed!!! Inkopen dus.......!
Daarna bij de boer in Bunnik de klapkar gehaald. Die was blij verrast Hans en Chai te zien, want het was tenslotte 2 jaar terug dat we die daar weer terug brachten!
Morgen gaan de jongens kijken. Chai is nu t-shirtj voor allen eender aan het scoren in Utrecht met Coen en Tim? heeft vanavond weer een feestje. leuk te zien dat hij geniet van dit alles, jammer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 64139

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: