3 de dag - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu 3 de dag - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

3 de dag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

19 Juli 2014 | Nederland, Utrecht

Na een goede nacht begint deze dag met een lach.
Chico komt aandacht tekort en is als een pipo de clown aan het rennen rond het bed. Ja sinds ik dit deukje heb ontdekt en behandeling gestart is, heeft Chai ergens houvast gezocht. Daardoor heeft hij iedere avond Chico mee omhoog genomen en die mocht dan op zijn kamer slapen. Dussssssssssss............. nu hij er niet is, kunnen we niet om Chico meer heen en slaapt hij in zijn mandje of voor de slaapkamerdeur van Chai boven! Chico mist hem erg. Met Chai hebben we afgesproken:
Geen bericht goed bericht!
We horen niets dus zal het goed zijn!
Voor hem is het nu even goed mij niet zo mee te maken.
Voor mij is het goed om eerste keer zo zelf te ervaren hoe mijn lichaam reageert op deze zooi. Voor Hans en mij is het goed dat we samen uit kunnen vogelen hoe en wat dit met mij doet.
Naast dat Chico weinig vraagt stopt hij af en toe zijn kop extra in je hand! Die voelt ook genoeg! Dus nu Hans "vakantie" heeft en tijd is het goed zo. Die pipo gaan we na een licht ontbijtje van beschuit met thee uit laten. heerlijke frisse ochtendlucht, wat koeler dan eerst en die stilte.
Daarna in onze nieuwe lounche-set in de tuin aan de koffie. Ik maak voor Hans de koffie luxe met opgeklopte melk en mijne als vanouds zwart. Daarbij een verse kokos makroon. Nou dat is gek.............. de koffie smaakt niet, ...........en voor mij, die normaal in de ochtend er al drie weg heeft gewerkt is dat vreemd........! Erger is het dat die kokosmakroon mij doet denken aan aangebrande rijstkorrels....van ooit..... dus me ook niet mogen bekoren. Hans heeft mazzel en krijgt dubbele portie!
Door de hitte gaan we de koelte binnenshuis opzoeken. De film die we van de week startte kijken we nu af en ik val op de bank in slaap. Daarna gaan we lopend naar de jumbo om wat eten te halen. Daar kies ik wat ik lekker denk te vinden! Niet veel maar vers! Koken doen we samen. De gekochtte en nu gebakken zalm smaakt me uitstekend en een tomaatje erbij en ik ben klaar! aardappels smaken niet! Drinken gaat goed zolang het maar goed koud is. Alles blijft binnen! Wat een dag.... Alleen maar bezig zijn met eten, drinken, poe ...en pla.....! Raar maar waar............! Moe maar voldaan en bedenkend dat het back to basic zo .....ooo wel te doen is..................grapje onderling ..............gaan we met pilletjes erin...........slapen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 64207

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: