tweede week start - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu tweede week start - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

tweede week start

Door: miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

16 Juni 2014 | Nederland, Utrecht

Met auto naar bestraling want ik heb na die tijd een afspraak staan op het werk.
Dus zoeken naar blwuae kaart om voorin de auto vrijstelling van parkeergeld te hebben. De bestraling gaat vlot en ik vertel dat ik zo naar het werk ga.
Werk ? Is dit niet te veel?
Nee, het is afleiding en prettig om wat te doen.
Dus erna gauw in auto en op het werk ruimte zoeken om gesprek aan te gaan. het is met nahid ivm arbo check in de dianet thuissituatie. Ik wil dit gaan starten maar overleg en input wil ik graag hebben met vele betrokkenen. het verloopt prima en ik zal dingen op papier gaan zetten. Dan lunch en op naar afspraak met nathalie. als het goed is is die als nurse practinioner weer terug van vakantie en bereokbaar.
Ze belt. He? Ja zegt ze ipv naar me toe komen kunnen we het ook telefonisch doen.
Dus over en weer leuke verhalen over puber op vakantie en Amerika, dan over het nemen van hormaaon tabletten na de chemo de discussie.
Zelf zit ik daar niet op te wachten. heb ik in heel mijn vruchtbare periode nooit profijt gehad van hormoon cyclus moet ik nu alsnog anti-hormoenen gaan slikken! nee, dat zie ik niet zitten! laat dan de boel daaronder maar weg halen!
Miriam...................?
Zegt nathalie, er zijn nog meer organen die hormonen aanmaken hoor!
Kijk ga nu eerst stap 2 afmaken en drie doen dan spreken we elkaar nog!
Ach ik zal je laten weten wat ik van de informatieavond vindt volgende week, die van je collega over hormonale therapie!
Oke! Op een goede manier weet Nathalie me te prikkelen en heb ik vertrouwen in wat ze aanreikt!
We sluiten het gesprek met de meoderlijke herkenning van diploma uitreiku=ingen!
groet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 64344

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: