vrijdag 13 en...... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu vrijdag 13 en...... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

vrijdag 13 en......

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

13 Juni 2014 | Nederland, Utrecht

Eerst Chico bij trimster gebracht, ja hij mag weer lekker kort geknipt qua haar! Dan met de meisjes tenissen! Eerst voor Ruthly een bos blommen geven want die was jarig dinsdag! dan toch geen 10 kleine negertjes maar andersom iedere keer eentje erbij op de foto, tot ons groepje van 8 er weer goed op staat! Ieder vraagt hoe eerste twee keer bestralen was en met de uitleg zegt Dieuwke practisch: ja, ik snap het! Instellen op secuur moment is net als bij de auto's in de was straat, als je tever rijdt is stoplicht rood, tukje terug dan wordt het licht groen! Ja precies zo is het met instellen en mij neerleggen op de tafel ook. Te hoog of scheef: licht op rood.
precies puntjes en tatoo 's op elkaar licht op groen! Dan heerlijk met zonnetje tennis spelen en Ruthly en ik proberen van alles maar kunnen niet tegen Marny en Dieuwke op! Rond de klok van 9.50 uur moet ik echt stoppen want na 10. 00 uur 20 moet ik voor derde bestraling. Ik weg..............kus vanAlice rest staat te zwaaien. Ik alleen naar UMCU radiotherapie.
Hoor ik daarna van Ingrid, dat ze geen bal meer hebben geslagen!
ieder was onder de indruk en ontdaan.................ja 1 op de 8 en nu een van ons!!!! Dus zijn ze maar gauw aan de koffiue gegaan!!
Ik heb deze dag op mijn kop gekregen. Zichtbaar was het dat ik met beozem in de zon had gezeten! dat mag dus NIET! Niet alleen de borst moet afgedekt ik mag er ook niet in zitten. Lopen met hemdje mag wel!!!
De bestraling ging vlot en men gaf aan dat weekend vrij is en na die tijd men in een keer door gaat met de bestraling dan zal het vlotter gaan dan de afgelopen dagen!
Fijn weekend!

  • 18 Juni 2014 - 09:59

    Karina:

    De eerste week bestraling gehad?!?! Hoeveel nog te gaan?
    Hou vol buuf, ik denk aan je
    X
    Karina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 64154

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: