Weekje nog............... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Weekje nog............... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Weekje nog...............

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

10 Juli 2014 | Nederland, Utrecht

Echt eigen verantwoording voor puber neergelegd.
Bij welke?
Hans wordt uit zijn bed gebeld waar die blijft! Hup aankleden en weg.
Weer wakker wordend zie ik dat het 8.45 uur is.
Chai moest jij niet naar de tandarts?
Vloek tier en snel in de kleren.........gaat hij op weg.
Komt terug en zegt geeft aan dat hij bij de assistente heeft gezegd dat wij de deur van buiten op slot hadden gezet en hij het huis niet uit kon!
Hoezo een ander de schuld geven Chai??

In mijn hoofd speelt nu weekje vrij en wat ga ik doen!
Weekje voordat.............
ja wat eigenlijk?
Je weet nog steeds niet hoe je lijf zal reageren dus......
positivo................!
Kan het maar zo zijn dat ik na twee dagen weer van alles kan....!
Oh, dit ..........wat als........niets voor mij!
Boek lezen? Ja, tuin in......!
Boek haalt het niet, zit lekker!

Dan belt Heleen moeder van Coen en vraagt of het verhaal met uitnodiging voor Chai nu ook door Chai is doorgekomen! De jongens hebben er met elkaar over gesproken en het lijkt hen superrrrrrrr!
Ja, dus hij neemt de uitnodiging graag aan en kijkt ernaar uit!
Wat een geweldige aanbieding! Chai mag na Belgische vakantie met de eigen club jongens, mee naar Denemarken met Coen, Heleen, Hidde en......paps! Doe vakantie met surfen en Hobby-cat zeilen op zee! wauw. geen kroegentochten maar rust en doen waar je zin in hebt. Zon zee water en kampvuurtje ziet Chai met Coen helemaal zitten.
ook heleen vind het gezellig als hij mee gaat.
Afspraken als thuis over om de beurt iets doen als koken opruimen vaat etc etc......blijft ook daar...........maar vakantie!
Dit geeft rust voor mij..........voor wat komen gaat!
Voor Hans die zich kan richten op mij en zijn vrije dagen.
Voor Chai daar zijn pijnlijke nieen en gewrichten zich dan niet teveel hoeven bezig houden en het racefietsplan daarvoor niet de beste optie zou worden! Wauw..........

Coen komt chillen bij Chai en nadat ze een uurtje boven hebben zitten gamen gaan ze aan de boetrhamen met hamburgers.
Ik ga er lekker bij zitten en zeg dat ik het tof vind dat ze smane zo naar denemarken gaan! eerst de belgische feestweek en dan. Grapjes makend over meisjes en de kondomerie leveringen van Chai begrijp ik dat ze dat nietvan plan zijn maar meer pret om het bier brevet. Daar in Belgie mogen 16 jarige nog wel van dat NIXS.............!

Op dat moment vertelt dat hans en ik heel misschien ze brnegen maar dat dit nog niet zeker is. Heleen gaat link doorsturen en we gaan bekijken wanneer reservering trein uiterlijk moet gebeuren. Wie weet is er ruimte om daarmee te wachten. Woensdag gaan aanstaande gaan de jiongens met zijn viuijven en de klapkar naar belgie worden gebracht. Donderdag zal Chai me niet zien thuis. Nu geef ik hem maar ook Coen mee dat het KAN dat de badmuts niet werkt en ik die week erop als zij samen vanuit Belgie hier thuis komen een dag en zker de nacht, als ze mij zien ik misschien geen haar meer heb.
Ach zegt Chai op de foto's uit de plee vroeger had je ook niet veel haar op je hoofd. Dus ik ben wel wat gewend!!
Kijk dit is super....................ik maak me meer ongerust over reacties van hem en anderen!
Zelf ben ik niet zover dat er er al aan kan wennen, het idee dat het echt zo zal zijn, maar ach creatief als ik ben zal daar ook wel weer een positieve oplossing op dat moment om de hoek komen voor mezelf!!
In ieder geval sjaals genoeg in huis of .......we zullen zien!
Jochies zijn blij en dat is voor mij al gerust stellend en goed gevoel genoeg!
Ook voor hen een weekje wachten nog.............
dan mogen zij .....en ik............. het grote avontuur aangaan!


  • 10 Juli 2014 - 21:38

    Silvia:

    Wat super leuk voor chai!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 64417

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: