Effe niks dag met BBQ in Almere. - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Effe niks dag met BBQ in Almere. - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Effe niks dag met BBQ in Almere.

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

10 Mei 2014 | Nederland, Zeist

Vandaag ook weer hockey en tennis voor mijn mannen.
Echter ik heb een effe niks dag ingepland. Blijf liggen op bed.
Televisie aan maar dut lekker in en later maak ik broodje kopje koffie en de boel laat ik de boel.
Rond de klok van 17. 00 uur komt hans en ben ik aangekleed gaat uit om bij pauliene en Mark hapje te eten! Chai blijft thuis en heeft achteraf met geld een pizza gehaald en cola en chips en met Sidney naar film gekeken!
Wij hebben heerleek BBQ- tje gehad met lekkere kletspraat over van alles behalve vooral over mij!
Top avond!! Gezellig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 64178

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: