tennisdag........HIGH TEA - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu tennisdag........HIGH TEA - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

tennisdag........HIGH TEA

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

09 Mei 2014 | Nederland, Zeist

Ja deze afspraak staat al heel lang. Dieuwke en Annnelies zijn jarig geweest en hebben HIGH TEA gepland bij Dieuwke thuis! Mir je komt! He ben je wel lekker. Ja zeg ik, Ingrid komt me halen en als ik het niet trek is Hans om 14. 00 uur thuis en kan zo komen. Anders brengt Ingrid me eerder terug naar huis!
Ja zo gezegd zo gedaan!
iedereen is vol lof dat ik erbij ben.
Vooral ik ben blij dat ik de meiden weer zie!
Top want onze aller ANNIE ( verkleedde Ruth met act!)
is er ook en heeft de grootste verhalen over de MESDAGKLINIEK en alle meisjes! De cadeautjes worden overhandigd en voor mij hebben ze een kaars voor geluk in de vorm van een boeddha.
daarna eten we voorafje,
dan sopeje met slagroom
en een gerecht met alles erop en eraan maar dan geserveerd in rioolpijp van Gamma om gerecht mooi rond te krijgen. pas als ieder van ons het voor zich heeft mag die weg!
het ziet er geweldig uit en is met zalm garnalen asperges aardappeltjes veldsla en saus overheerlijk!
voor mij heeft Dieuwke ipov bolli een gezonde vergepreste vruchtendarnk met aardbeien!! Tira misu toe.
OVer heerlijken reuze gezellig weer met verhalen van vakantiereizen die komen of net geweest zijn en grappen en grollen!
Foto in de tuin zegt genoeg!!
Deze meiden zijn top!
Dit is en was weer een echt geluksmoment!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 64390

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: