Telefonische belletje MRI-HIFU Paul Vaessen UMCU - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Telefonische belletje MRI-HIFU Paul Vaessen UMCU - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Telefonische belletje MRI-HIFU Paul Vaessen UMCU

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

01 Mei 2014 | Nederland, Zeist

Dagje geen afspraken en Hans is vrij, ook Chai hangt op de bank.
Daarom maar even lekker met de hond het bos in om samen te kunnen brainstromen wat te doen! Keuze blijft bij mij maar Hans was erg geschrokken van mijn rigoreuze stap en op het werk gaan informeren.
Gister zelfs de plastische chirurge van slag geraakt hierdoor, die had zelfs haar man in Gooi-Noord geregeld vandaag om second opinion te geven over snijden bij amputatie. Of kiezen voor sparend en de hoeveelheid noodzakelijke huiddie je nog nodig hebt voor reconstructie! Al met al is de tumor kleiner dan verwacht dus was hij en zij ook gerust dat het mee zou vallen met overblijven van huid bij sparen en tips en trix voor amputatie.

Nu in bos met Hans en praten daar over.
Door het erover te hebben blijkt mijn gedachten toch beetje bij beetje meer de sparende kant op te gaan.Ondertussen lekker balletje gooien
voor Chico en berken bomen zoeken voor pootjes voor de mogelijk zelf te maken krukjes! Daarna biertje bij Beauforthuis en terug naar puberzoon.

De telefoon gaat en Paul Vassen belt. Dit ivm het MRI _ HIFU onderzoek waar ik zelf aan mee wilde doen. De strekking van deze MRI is dat ze door middel van hoof frequente radiogolven de tumor vanaf het middelpunt willen branden. Kijken na de operatie hoeveel er weg is en kunnen dan berekenen hoeveel stralen nodig zijn om gehele tumor te verwijderen ooit bij oudere mensen. Motto bij mij is geweest Baad het niet dan schaadt het niet. Maar de kriebels beginnen nu te komen van: Oh, God waarom moets ik zonodig ja zeggen! Paul doet onderzoek Narcose met propofol en pijnmedicatie. Met het horen van mijn stem zegt hij: Oh, Miriam je bent het de vrouw van Hans! Ja, zeg ik. Hij vraagt hoe het met hans is en geeft aan dat het moeilijk is werk te krijgen begreep hij!
Daarop zei ik: Paul daar wil ik het niet over hebben, je vragen voor het onderzoek mag je nu mij gaan stellen. Daarop starte hij in de professional modes en waren we binen 15 minuten klaar. had ik nog wat extar? ja zie ik ik ben moeilijk te prikken! Oh zei paul dan kom ik mogelijk dat wel doen. Nu zei ik weet wel dat Hans meekomt! Oke en ronde het gesprek af.
De arts - assistent van dit gehele onderzoek, Floor Knuttel, belde nog en ziji gaf aan mij morgenochtend op te wachten bij de hoofdingang UMCU!
Dan naar afdeling te brengen waar ik die dag en na het onderzoek zal uitslapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 781
Totaal aantal bezoekers 64344

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: