trouwdag 28 jaar - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu trouwdag 28 jaar - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

trouwdag 28 jaar

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

25 September 2015 | Nederland, Zeist

Vandaag 28 jaar getrouwd.
Wat gaat een jaar dan snel.......!
Vorig jaar aan het chemo infuus en Sil die koeken kwam brengen en een maaltijd voor 's avonds!
Nu samen vrij en op naar Noordwijk!
Het beloofd een prachtige dag te worden.
Hondje mee en auto in!

Richting Katwijk/ Noordwijk rijdend besluiten we in Noordwijk het toch leuker te vinden! Dus auto geparkeerd, niet zoals Hans wilde op een vrij plekje maar gewoon dichtbij strand op parkeerplek.
Daar eerst stuk met Chico op strand lekker banjeren.
Chico huppeld vrolijk en wij genieten volop.
Dan plek zoeken op strandtent TAKE2. Prachtige plek vol in de zon en niet starten met koffie maar een witte chardonnay!
heerlijk broodjes met garnalen, zalm en tonijn en rust komt bij ons beide.
Wat goed zo'n dagje voor onszelf!

Rond de klok van 17.00 uur verwerkt Hans een bericht om zijn fietshelm in Oegstgeest te halen. Dat kan dus op de weg terug daarlangs en opgepikt. Mooie lichtgewicht helm en blauwe kleur is leuk!

Dan binnendoor terug naar Utrecht.
Woerden komen we zo in zullen we even bij Hans en Hanneke koffie halen?
Ja, dus daar onverwachts gedronken en gekletst! Was top!
Voldaan thuis komend is Chai blijkbaar al vanaf 13.00 uur vrij geweest en had wel mee gewild naar strand! Ja kijk daar heb jij nu je telefoon voor!
Maar ook hij had genoten van deze dag!