IZZ doet moeilijk.................... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu IZZ doet moeilijk.................... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

IZZ doet moeilijk....................

Blijf op de hoogte en volg Miriam

27 Februari 2015 | Nederland, Utrecht

Hi Miriam

De aanvraag is afgekeurd, omdat er niet expliciet op staat vermeld dat je RADIOTHERAPIE na borstkanker hebt gehad. En als dat er wel op komt te staan, dan wordt het goedgekeurd op de code die eindigt op ..69 en daar kan je dan 2 jaar na start therapie, mee uit de voeten.
Sorry dat ik het vraag, maar zou je dus ‘weer’ op pad willen en een verwijzing regelen met nu de tekst ‘oncol revalidatie na mammacarcinoom met Radiotherapie en chemotherapie?

Onze dank is groot, dan wordt het goedgekeurd en hoef je niets zelf te betalen..

Groetjes
Mireille Lauret

• 17 Juni 2015 - 19:02

Caroline Lemaire:

Hoi Miriam,

ik kom toevallig in jouw "dagboek" en kan het niet laten je een bericht te sturen:
    weet je nog wie ik ben? Lagere school, beste vriendinnen, volgens mij ben je 15 oktober jarig en is Thea je zus die onze "juf" was in de tweede klas!!

lieve groet,
    Caroline