ogen dicht - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu ogen dicht - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

ogen dicht

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

21 November 2014 | Nederland, Zeist

Vandaag opgestaan en kon niet uit mijn ogen kijken!
Die zaten helemaal dicht!
Vocht loopt spontaan mijn ogen uit zoveel druk staat erop.
Zelf foto's gemaakt............ mocht ik ooit noodzaak tot liften vergoed willen krijgen............. heb ik bewijs nu!
Toch maar wel gaan trainen bij fysio en lymfdrainage daarna.
Ja ook zij vonden het veul.....!
Na een tukkie hebben Hans en ik om 15.00 uur een gesprek met Joyce bij HDI! Helderheid en stappen moeten we nemen!
Daarna door naar Petra die soep met broodje vooraf aan Austerlitz 2 heeft geregeld!Hans eerst met fiets naar huis.....lekke band..........dus pomp zoeken bij HDI!!! Oh Oh het zal jantje de boer niet wezen! Dan in auto, Chai gezegd dat we rond 21.30 uur thuis zijn. Dit zodat het geen home alone wordt!!!!! Peet is morgen jarig, doet er niets aan maar op deze wijze was het super gezellig! Aan een tafel met Hans en Hanneke, alsof we op wintersport zaten! Hans ligt door verhalen en uitspraken van Hasse rijkelijk in een deuk en laat zijn heerlijke lach weer horen! Janneke is mijn duo-partner in crime vanwege niet kunnen sporten en iets te zijn uitge.........groeid! Henriette naast me en en ook Ben, is voor zijn tennis partij aangeschoven! Petra en Erik hebben het gezellig gedekt en twee soorten soep met luxe broodjes klaar!
Geweldig leuk zo, want nu spreek je eigenlijk meer mensen dan op eigenlijk jaardagsfeest! Rond de klok van 20.00uur moeten we in het DORPSHUIS ( Hans !!!) zijn waar optredens zijn van de austerlitze gitaarclub. Zo ook grootte Liesbeth die prachtig tweestemmig zingt in band van gitaarlesclub olv .............Zij, Willem en Eva sluiten ook aan bij krukken! Na drie andere jeugdige band treed dan echt FLAIRCK op! Als vanouds muziek met panfluit, viool en gitaren!!! Oudjes ondertussen maar nog net zulke prachtige muziek als ooit! Vrouwluijke violiste is al 65 jaar!! Staat nog te springen als jonge blom!
Janneke met haar halgusfallus voetjes en ik met mijn chemo gestel zitten op een kruk.................de anderen staan te luisteren!!
Mooi en het is goed zo!!! Mijn kaarsje gaat uit en Hans brengt me om 23.00 uur thuis. Waar Chai net de vriendjes de deur uit zet!!!!
Trusrte!! Beetje verkeerd geplande..........TE drukke DAG!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 64108

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: