8 ste dag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu 8 ste dag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

8 ste dag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

16 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

Opgstaan ennnnnnnnnnnnn................................
als een kind zo blij!
Wat kan dat zijn?
Spontaan een scheet gelaten en....................
even daarna naar de ple!
Wat kan ik blij zijn met een " grote boodschap" na ruim week niets..............!
Dit is een teken dat mijn darmen uit zichzelf weer wat doen!
Wauw...............!
Ontbijtje met de jongens en Hans en ik gaan op de fiets even het dorp in! Ik wil graag grasjes in potten waar nu paarse blommen buiten verwelken.
In dorp komen we onze huisarts Badeau tegen!
( Na laatste ervaring met OTT heb ik in het zieknhuis huisarts naam van eerste veranderd en overgezet naar Badeau!)
Die heeft gisteren telefonisch volledige uitleg van gebeurtenissen rondom chemo gevraagd! Ze belde dat ze terug is van vakantie en bij alles vragen mag bellen! Goed mens! Even bij Ing kopje koffie in de zaak en door naar van EE want op markt geen grasjes!
precies op tijd thuis voor dat Marijke en Arno komen.
Waar we mee buiten op loungeset hebben gezeten en heerlijk bijgekletst! Hapje dranjje doe ik voorzichtig mee.
Dit ging allemaal goed, dus teken dat als mijn darmen eenmaal weer zelf wat doen gaat het ook beter met mij! Samen ook gelachen om elkaar en wat grappen! Over haar op het hoofd! Marijke heeft dun haar en Arno en Hans niet veel dusss. Dat ik nu pas begrijp wat dunner haar of geen haar op je hoofd voor ieder betekend! Onderweg had ik namenlijk op de fiets een koud hoofd zo met dit dunnere haar, normaal NOOIT! Dus.....MUTS..........grapjes kwam weer op! Poolse kinderen etc......uit cursus adopteren..........! Mutsjes!!!
Super gezellig.
Chai ging met vrienden chillen en wij, Hans en ik gaan bankhangen.
Moe en voldaanlater het bed in!
Chai was met Sjoerd op pad, keurig om 01.30 uur thuis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 64129

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: