overval tennismeiden 7 de dag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu overval tennismeiden 7 de dag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

overval tennismeiden 7 de dag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

16 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

Vandaag vrijdag tennis. Ik heb afgezegd......du.............zeggen ze nog!
Ingrid heeft de meisjes via de what-app opgetrommeld en gevraagd of ze bij mij de handen voor een uurtje uit de mouwen willen steken!
Koffie daarna. Eerst proberen nog balletje te slaan maar de regen voelt mijn nood......................
dus staan ze voor mijn deur!
Overval................
emmers en schoonmaakspul worden gezocht!
Ik mag niets en Ruth en Joke gaan naar badkamer. Ingrid stort zich op de toilet beneden en Dieuwke gaat met door Chai aangedragen stofzuiger de kamertrap en overloop doen!
Na uurtje is het tiptop schoon!
Dit terwijl Chai op zijn bed ligt, met telefoon!
Moet voor IVA stageplek gaan regelen! heeft Hans belooft dit te gaan doen! Gaat uiteindelijk wel terwijl mieden in huis bezig zijn. Na vijf minuten komt hij terug enzegt mogelijk plek te hebben bij Koops om de hoek. manager komt maandag terug van vakantie, dus moet hij nogmaals langs! Pfff! Meer doet hij niet!
Wat een topmeiden! Huis aan kant zodat ik kan genieten!
Heerlijk! Dan bakkie doen en ze stappen weer op.
Fijn weekend!
Met gerust hart en een super opgeruimd huis ga ik bed in!
Top meiden, kan niet vaak genoeg zeggen wat dit betekend! Chapeau!
Als ze weg zijn probeer ik Chai over te halen nog een stageplek te regelen. Ik stap in de auto ( terwijl ik dit doodeng vindt!) en rijdt hem naar Den dolder autoboulevard waar alle auto handel gebeurd voor Zeist!
Moperend en scheldend gaat hij naar ekeris !
Dan veren in zijn kont dat ik het kwnap vind wat hij nu onderneemt. Ik begrijp dat het niet makkelijk is maar het moet toch. Dus zo nog drie zaken in en uit geweest. ik bleef keurig in de auto hij mopperend bij volgende zaak naar binnen! allen hadden managers op vakantie! Nu dan heb ik er voor nu ook even vrede mee zo! goed gedaan Chai!
Als Hans thuis komt ziet ook hij dat alles gedaan is en kan alleen maar beamen wat fijn. De jongens gaan eten en ik krijg geroosterd broodje.
Chai mag bij Jumbo werken, 4 uurtjes en gaat.
Ik durf niet meer eten aan! Om 20.00 uur gaan we een stukje fietsen en bakkie doen bij Sjouk en Gerrit, verhaal van vakantie horen.
Rond de klok van 22.00 uur komen we thuis, waar Chai bij de buren zit want................ruud en karina zijn van vakantie terug!
Dus even om de hoek en verhalen horen bij een kopje thee!
Goed om ze weer te zien en leuk vakantie verhalen te horen al is het dubbel. Het besef dat wij geen gezonde kleur hebben opgedaan. al zegt Chai, oh nee en ik dan? Klokslag twaalf naar bed! Laterrrrrrrrrrrrr!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 64044

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: