Sven - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Sven - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Sven

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

23 Maart 2016 | Nederland, Zeist

Om helder de stappen te kunnen zetten is een gesprek met Sven Bruekers nodig. Dit omdat prothese en iron bra die me s'nachts wakker maakt door pijn toch wat blijft hangen.
Sven heeft me als laatste op poli-afspraak zodat we tijd genoeg hebben.
Allereerst controle operatiegebieden. Is goed genezen.
Hij bevestigd dat door snijdend gedeelte de bindweefsel strengen zijn ontstaan die ervoor zorgen dat IRON BRA effect is ontstaan.
Blijven bewegen en zorgen dat strengen niet vast komen te zitten is enige mogelijkheid,
Dan operatie pannen.
Ik geef aan dat ik zeker de eerste twee jaar niets laat veranderen aan huidige situatie.
De afgelopen jaren en aantal operaties hebben sporen gezet. Sven kan zich dit heel goed voorstellen.
Ooit wil ik prothese kwijt. Daar schrok hij van.
Niet dat ik niet tevreden ben met zijn uitmuntende plaatsing en vorm van bost. nee dit ding zit me in de weg en is hard koud en vervelend.
Wat dan? ooit mogelijk buiklap beiderzijds.
Oeps daar schrok hij van. Zeker ook omdat hij voor spierklap van schouder is die nog doorbloeding heeft en niet volledig los komt.
Wie dan leeft wie dan zorgt!
Voor nu hebben afgesproken: Even helemaal Niets doen!
Ooit maak ik zelf afspraak en kan zo weer bij hem terecht voor wat ik mogelijk dan wil!
Ook hij bedank ik voor alle goede zorgen rondom dit proces en geef aan dat het gehele team samen mij fijn behandeld heeft.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 64239

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: