week 12 t/m 18 januari - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu week 12 t/m 18 januari - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

week 12 t/m 18 januari

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

12 Januari 2015 | Nederland, Zeist

Een week van gesprekken met mst, twee maal, HDI eenmaal en fysiotherapie 2 keer fysiofit, 1 maal lymfdrainage, 1 maal pulsing eenmaal tapen.
Theau jarig! 71 jaar! Op die dag zo 'n pijn bij late opstaan dat ik afgebeld heb en niet langs ging! Daarnaast met Chai naar ROC Amersfoort geweest voor test om competentiets helder te krijgen en doelgerichter begeleiding te kunnen geven.
In de avond voor tweede keer zingen bij zingjerot.
Proffesioneel maar bij thuiskomst duidelijk dat dit het nog even niet is!
Kapot ! Hans merkt ook op dat de woensdag bij Dieuwke mij veel meer energie geeft! Dus..keuzes maken!!!...........
Hier kwam bij fysio en hdi al een en ander bij naar boven.
Ik moet minder in mijn hoofd bedenken wat ik kan en het meer aan mijn lichaam over laten..............die geeft namenlijk aan dat het rustiger aan moet!
Jeanette op donderdag gezegd dat ik maar 1 afspraak per dag ga inplannen vanaf volgende week!
Ha ha zei ze...........goed voornemen .......................ben benieuwd!!
Hans is onrustig en bezig met telefoon, nieuw abonnement ziggo! Naast inpakken voor weekje skie vakantie met Walter en Erik!
Sjors vraagt aan hem( en ons), NU in deze periode???
Denk daar eens over na!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 64344

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: