alweer december 2014!! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu alweer december 2014!! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

alweer december 2014!!

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

01 December 2014 | Nederland, Zeist

Maandag en 1 december 2014...........!
Wat vliegt de tijd!
Nu is iedere dag er eentje vooruit want na dit weekend voel ik echt dat de zooi er niet meer in komt maar het lichaam moet zooi verwerken en alle kapot gemaakte cellen helen. Dus rustig aan.
Hans is vrij. Gaat de winterbanden om KIA doen!
Chai heeft eerste dag tentamenweek IVA, laatste kans om cijfers recht te breien! Het komt goed mam, zegt hij!!!
Zelf lig ik lang op bed na een onrustige nacht, weet van gekkigheiod niet hoe ik moet liggen doordat overal dat vocht krepeteerd!
Ik lijk wel zo'n plastic met allemaal van de bolletjes die je lekker kapot kan drukken met lawaai, die ze als bescherming in pakketjes stoppen.
Bij mijn lichaam is dat ook voelbaar!!!
Chai is rond 12.00 uur alweer thuis.
Gaat met telefoon op bed liggen. Ook leren zegt hij!
Einde van de middag koken en daarna gaan Hans en ik op Netflix vervolg kijken van B&B.
Verslavend! Om 22.30 uur zeg ik stoppen, anders gaan we door tot in de nacht! Hup allemaal naar boven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 64344

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: