Met mijn maatje drie keer.......is scheepsrecht! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Met mijn maatje drie keer.......is scheepsrecht! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Met mijn maatje drie keer.......is scheepsrecht!

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

26 November 2014 | Nederland, Zeist

Ja vandaag ga ik met Petra op pad want ..............
Na iedere behandeling zijn we een glaasje wijn gaan drinken!
eerst na berichtgeving operatie
Daarna na de bestraling
en
dan nu na einde
eindelijk einde van de chemokuur!
Drie keer is scheepsrecht
dus dit sluiten we af met nog een mooi plaatje
en dan ben ik er en is zij er klaar mee!
Dit doen we niet meer...............stappenplan dan
kijk die wijntjes blijven _ nu gelukkig weer smaken_ op zijn tijd!
Bij het jagershuis afgesproken
want eline heeft dienst
Bij binnenkomst is ook lars van Ruthly er
die blijkt taken over te nemen daar van management, dus nieuwe job!! Top!
Wij heerlijk verzorgde drie verschillende broodjes met een glaasje witte wijn!
Proost
en Eline maakt foto!!
In ons gesprek alle dingen de revue laten passeren.
Wat een erbovenuit springt is dat ik ERRUG slecht tegen het feit kan dat ik de regie over mijn lijf en hoofd kwijt was!
Zo diep gaan is onvoorstelbaar moeilijk! Dat je hersenen het niet meer kunnen bedenken en je zelf dat bemerkt! Lichaam alle kracht kwijt raakt en iedere cel afgebroken wordt om laatste kankercel af te breken!
Wat een weg maar leerzaam! Kracht en dat ik met zoveel mensen om me heen me erdoor heen kon slepen!!! Na onze lunch gaan we ieder onze weg even stad in komen we elkaar toch weer tegen! Passen samen shirt bij Promiss maar gaat het niet worden!!! Kom ik onderweg naar huis Jose nog op fiets tegen en lekker effe bij babbelen! Zij komt ook naar film Gooische vrouwen de 11 de! Thuis rustig gegeten en gauw door naar salon der kunsten! Prachtige oude Peruaanse vrouw geschilderd!
Veel lol met Ellen door de voor mij vreselijke muziekkeuze, maar top avond! Annemarie is heel erg onder de indruk van mijn resultaat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 64420

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: