Week na laatste kuur - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Week na laatste kuur - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Week na laatste kuur

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

10 November 2014 | Nederland, Zeist

Maandag 10 november tot vrijdag 14 november is er niet veel meer te vertellen dan dat ik deze week geheel toegaf aan vermoeidheid.
Chai heeft Chico vroeg in de ochtend uit gelaten.
Na het opstaan rond 9.30 uur bammetje en direct weer mandje in en in middag Chico uit gelaten en bammetje en weer slapen!
Tot de jongens thuis kwamen rond de klok van 17.00 uur. Een van hen kookte en dan ging ik weer terug bed in!
Pijnen kon ik onder de duim houden met alle tabletten maar de trap op en af koste me veel moeite. Dus toegeven maar aan dit alles.
het is zaols het is!
Kortom het lijkt en leek er op dat ik nu de dingen die ik had ondergaan van me af kon laten glijden en toegaf aan vermoeidheid.
Mijn lichaam vroeg om slaap, want ik hoefde mijn hoofd maar op kussen te leggen en weg was ik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 64344

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: