lucht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu lucht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

lucht

Door: miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

02 Oktober 2014 | Nederland, Utrecht

Gelukkig goede nachtrust en vandaag met minder pijnen opgestaan.
Rond de klok 10.00 uur ga ik naar Galgewaard om te fysio-en. Auto in de parkeer garage, rij ik bijna iemand aan! oeps oppassen met de medicijnen en autorijden! Daarna rij ik door naar Rita die gevraagd heeft of ik bij haar kom lunchen! Heerlijk verse broodjes heeft ze klaar staan. Thee vruchtendrankje en aardbeien.
Bijzondere kaas en vleeswaren kortom elders niet beter te krijgen!
Gezellig een hoop bij gekletst en de foto's van Tineke tempelman d 'r 5o jarig jubileum bekeken. Waar allerlei oudgedienden opstaan zelfs Smalhout!
Helaas konden Hans en ik door de vroige chemo kuur daar niet bij zijn. precies op die dag infuus. helaas! Maar we gaan nog afspraakje maken.
Na uurtje of wat weer naar huis en tukkie doen voor de jongens thuis komen. Nu dat lukt niet, ze zijn al ruim thuis als ik wakker wordt rond de klok van 18.00 uur! Duidelijk dat ik ga toegeven aan wat de vraag is van mijn lichaam. Ook moment van rust geven en slapen gaan tussen de middag! Prima zo. beneden komen broodje krijgen kopje thee en op de bank televisie kijken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 64419

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: