Eerste dag zoonlief IVA - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Eerste dag zoonlief IVA - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Eerste dag zoonlief IVA

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

28 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

In plaats van stress rondom chemo vandaag alleen stress rondom zoonlief die plankenkoorts heeft maar het zelf niet weet.!
Dit is de eerste dag voor de rest van mogelijk zijn keuze in werkbaar leven! Start met introductiedag Automotive Businiss Management, sprint opleiding!
Maar eerst wakker worden en............Mam kun jij paspoort inscannen en uitdraaien? Lijstje erbij. Maar Chai je moet alles nog hebben in kopie vorm om af te geven daar, waar is dat? nee, dat heb ik niet gedaan.
Dus moeders zit om 7.00 uur s'ochtends achter de PC om zoonlief zijn spullen te regelen. Dit laat me meteen ook een reactie mail van nathalie zien over gister en mijn vragen. Zij kan er vanuit vakantie adres niets mee maar heeft mail doorgstuurd naar NP Bert. Dan hoor ik hopenlijk maandag wat meer over dit. Oke, ondertussen 7.30 uur. Chai bromt en niet zo'n klein beetje. Ik moet een heel pak aan! Ach, nee joh jasje met nette broek is ook goed. Nee, .........heel pak is verplicht. Nou Chai dan heb je pech, i de kast hangen twee jasjes en twee broeken die je kunt combineren. In de folder staat dat je ook een overhemd met nette trui aan mag! Beneden gekomen staat Chai die grijze broek met wit overhemd en grijze trui al top. Jasje doet hij niet aan want zegt mijnheer dat is niet dezelfde kleur.
Oh, jee OMA wat heb ik via jou en mijn genen ton-sur-ton doorgegegeven aan Chai? Kun je een stropdas strikken? En waarom heb ik geen stropdas in een kleur? Ja, moeder strikt een strop maar zoonlief is niet tevereden! Nu, ik ga want mijn fiets moet bij RPZ zijn voor een beurt. 8.00 uur. Dag Chai kus en veel plezier vandaag!
Ja, ja,..........................loslaten en gaan......!
In de stad nog whapje gestuurd met veel succes en dat hij zelf ervan moet genieten en het leuk maken!
Thuis gekomen even bakkie en Thea komt me halen om op Barbara de plek van Pa schoon en netjes te maken, tenslotte is het de 31 ste augustus 21 jaar geleden dat hij ging. Wat een tijd! Daar alle stenen, ook die van Paul en Marla schoon gemaakt en hortensia's neergezet uit tuin van Thea. Naast de plek van Mar laat Thea superkrachten zien. Daarna heerlijke lunch, slalde met geitenkaas op de Utrechtse weg bij de Vink. Gezellig! Dan thuis heeft Thea een grote witte Anamoon mee en brengt die in de tuin. Chico heeft alles mee gemaakt en geniet volop van deze acties samen. Ook ik kom een beetje bij. Tenslotte is de tegenvaller van gister me vannacht niet meegevallen en slaap is dan lastig! Als je naar me wijst gaat het mis. Mijn fiets ga ik halen bij RPZ en Chai whapped dat hij met Koen naar huis komt. Als ik thuis kom zijn ze boven en super enthousiast komt hij naar beneden vertellen over vandaag. Het was geweldig leuk, heeft een vreselijk zware tas met schoolboeken mee gekregen en zijn mentor is de vader van ......uit de B2 van Phoenix. Gelukkige Chai, kort en bondig!
Dit is top en....................jasje?
Ja, mam ik kreeg voorzichtig in mijn oor gefluisterd dat vanaf maandag het wel verwacht wordt dat ik met een jasje aan op school kom! Sorry! Voor de schoolfoto heb ik een jasje van iemand anders aan moeten doen, want iedereen moet dit! Duuuuu.............................................................s!
Oke, je had gelijk! High-five. Dan overleg wie wanneer waarheen gaat Koen miet training geven, daarna Chai trainen en eten willen ze hier.
Prima maar om 21.00 uur??? Ietwat laat? Chillen daarna? Afspraak dat vandaag eenmalig tot drie uur mag, rotzooi uit tas aan rechtmatige eigenaar wordt terug gegegeven en te laat thuis consequenties heeft.
In zijn fietsbak zit wintersportfolder van Heleen. Kijken! Chai begrijpt het geheel en met veel plezier gaan ze op motor van Koen samen weg! Ontzettend goed en leuk om te zien dat hij over de plankenkoorst heen is en het zelf daar ook leuk vond vandaag. Feestje IVA vanavond laat hij gaan. laaste keer voor start school uit met de Boys van Belgie!
Mist hij wel de DIVA's oftewel de schoeversmeisjes die ook aangesloten zijn bij de IVA, samenwerkingsverband!
Hans komt thuis en hoort ook enthousiasme in mijn stem en geruststellende gevoel over eerste dag. Buigt zich over flinke stapel boeken. Ja, dit is het begin! Kopje thee en hans bedenkt dat hij bardienst heeft dus stapt op fiets en zal daar wat eten! gelukkig heb ik heerlijke slade op vanmiddag. Boterham en ga met Chico ook even kijken daar! PFfffffffffffffffff, wat een emoties.......zo'n dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 64421

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: