maandag gedicht voor .................. - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu maandag gedicht voor .................. - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

maandag gedicht voor ..................

Door: miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

25 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

Misschien.

Je denkt misschien
dat je wat moet zeggen.

Je denkt misschien
dat je me moet opvrolijken.

Je wilt me misschien weer zien lachen
en genieten.

Je denkt misschien dat je me moet troosten
en adviseren.

Wat ik je vraag is dit.
Wil je nog eens
en nog eens
luisteren naar mijn verhaal,
naar wat ik voel en denk.

Je hoeft alleen maar stil te zijn ,
mij aan te kijken,
mij tijd te geven.

Je hoeft zelfs mijn verdriet niet te begrijpen,
maar als het kan slechts te aanvaarden
zoals het voor mij voelt.

Je luisterend aanwezig zijn
zal mijn dag anders maken

  • 28 Augustus 2014 - 08:07

    Hetty:

    Mooi Miriam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 800
Totaal aantal bezoekers 64245

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: