thank God its monday - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu thank God its monday - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

thank God its monday

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

18 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

Mag het niet zeggen maar..........
dank je het is weer maandag............
Dan is de eerste week na de chemo echt voorbij!
Voor mij begint nu duidelijk te worden dat als ik die eerste week ruim gehad heb mijn lijf en leden weer beginnen wat positiefs te voelen.
Deze keer ga ik keurig tussen de middag naar bed en dit met langzame opbouw van eten en drinken geeft goed gevoel.De kracht komt beetje bij betje terug. Niet dat mijn hoofd en lijf al normaal doen, maar nee als ik rustig aan doe gaat het.
Dit moet ik af en toe tegen komen door te snel door mijn knien te gaan en dizy te worden of kortademig als ik trap op loop!
kijk dan weet ik weer:
oh ja, die zooi in mijn lijf doet een hoop!
Maar zet me op de home trainer en verpleicht 5 minuten met muziek op fietsen. Dank want huishouden normalisert weer een beetje.
hans naar het werk en Chai mag hokeytrainen!
Joepie, onder de pannen van huis!
Loopt nog steeds wel te twijfelen over welk team maarrrr......hij kan zijn ei weer kwijt! Pfffffff!
Ria belt me op en vraagt en vertelt een hoop...........
De voordeur bel gaat......dan merk ik : Dit is even teveel dus gauw hang ik op en richt me op deur.
Dan merk ik dat ik onzeker ben door dit alles. Dingen gauw teveel zijn. Durf nog niet iets alleen te ondernemen zoals naar Super voor boodschap. Bang dat kortademigheid of matige energie mij neerlegt!
Maar ook ballenhoofd, ik kom gewoon soms niet op dingen of vergeet dat ik dat net gevraagd heb.
Soms tot ergenis van Chai waarna hans nog maar eens uitlegd hoe het toch komt en dat IK er niets aan kan doen!
Telefoontje van Iet doet me goed!
Ik wordt gemist!
Kort daarop komt de bloemist met mooie bos van hele OR aan de deur!
Motto probeer wat te ondernemen! Ja maar dat doen we ook!
Begin derde week zijn de super goeie dagen en kan ik wat zoals meer Dus....heb ik achter de PC ...........weekendje Terschelling geboekt aankomend weekend. Bij Hotel Oepkes! Familiekamer en hondje mag mee! Als Hans thuis komt leker even buiten!
Tweede week NA is weer goed van start!
Samen bedenken hoe we het dan derde keer doen. Toch maar infuusje thuis via mantelzorg??? Wij vermoeden dat dit mijn lijf beter door eerste week heen zal helpen en eerder die zooi op aanvaardbaar niveau brengt binnen lichaam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 64201

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: