6 de dag na tweede kuur..........Michel jaardag! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu 6 de dag na tweede kuur..........Michel jaardag! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

6 de dag na tweede kuur..........Michel jaardag!

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

14 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

Nu dat was me nachtje wel.....!
Rond de klok van 01.00 uur werd ik wakker en zag dat Chai er nog niet was. Whapje om te vragen hoe het zat werd beatnwoord met jog waar maak je je druk om! belletje en vragen og hij kwam werd vervelend beantwoord. Om twee uur zei hij dat zijn fiets weg ws. Om drie uur kwam hij thuis! Gevraagd hoe het nu zat met het aan de afspraken houden........werd boos afgedaan met dat wij zuurkouzen zijn!
Vandaag opgestaan en klaar gemaakt om uit te gaan. Chico ruim uit gelaten en rond de klok van 12.00 uur Rita bij de voordeur opgewacht en direct de deur uit gegaan. Chai al boos en niet voor rede vatbaar achter gelaten. begrijpt niet waarom wij ons zorgen maakte vannacht!
Met Rita ga ik naar breukelen met de auto. Zij het plaats gereserveerd in restaurantje. Ik mag om te kijken of het wat is mee!
De tom-tom geeft een weg naar plek in woonwijk aan. Nummer klopt totaal niet. Dus terug rijden en in Breukelen zelf gevraagd aan twee jonge jongens die op hun telefoon een duidelijke route de andere kant op.............aangeven en ons de weg wijzen.
Dan komen we aan bij Slangevegte!
een prachtig Restaurant in een oud pand aan de vecht. Binnen is er een tafeltje voor ons. het is druk en allerlei zaken mensen zitten al te eten.
Wij krijgen uitleg over dag specialiteit en de kaart.
Rita zegt: Dit is tractatie voor jou van mij!
Tip heeft ze van Tineke Templeman en ze is van plan met haar moeder hier te gaan eten. We bestellen beide een soep,
Rita daarna verse tonijn en ik dorade.
werkelijk subliem lekker!
Na dit lekkers nemen we koffie en ik thee met een zoete lekkernij. Echt van alles wat: heerlijke zelf gemaakte bonbons stukjes worteltaart, maceron, fug en .....
Buiten is het weer zonniger dus we nemen op de lounge stoelen aan het water nog een kopje thee................wat een mooi geluksmomentje!
prachtige plek met leilindes en hortensia. precies tegenover de plek waar we met Marla en Marco altijd uit de lossdrechtse plas door sluisje naar de vecht voeren! Er kwam van alles op het water langs! Daar kwam datum van vandaag naar voren en Michel voorbij!
Wat had hij dit leuke stekgevonden!
Rond de klok van 17. 00 uur zet Rita me thuis af.
Chai komt even daarna thuis en heeft voor hans en hem een broodje shoarma gehaald! gekookt dus!
Na een uurtje of 20.oo ga ik naar boven. Mijn darmen hebben toch teveel te verwerken en ik denk nog dat met rust dit stopt!
helaas de krampen worden alleen maar erger. tegen de tijd dat ik wil gaan slapen jank ik de boel bij elkaar van de pijn! Dit kan toch niet waar zijn? Kleine maaltijd verfijnd en dan....! Of te veel gedaan vandaag? Ellende.
Chai schrikt hiervan en Hans weet bij God niet wat hij moet aandragen.
Warmte kussentje? Natte lap? Ergens vindt Hans een buscopan supp en daarmee val ik uiteindeijk in slaap. De gehele nacht blijf ik af en toe wakker en dan weer slapen..........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 64215

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: