Wat doet bestralen nu.....eigenlijk - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Wat doet bestralen nu.....eigenlijk - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Wat doet bestralen nu.....eigenlijk

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

07 Juli 2014 | Nederland, Utrecht

Vandaag als vanouds maandag wasdag.
Chai goedemorgen gezegd en daar ik, omdat hij te laat thuis kwam zijn telefoon heb ingenomen boos blijft liggen, verder genegeerd.
Als ik aan het rommelen ben komt pijn en jeuk en branderig gevoel bij borst extra naar voren. Kijkend in de spiegel ziet het er nog erger uit. Gehele borst is rood verkleurd en onder oxsel ook heftig verbrand. De borst zelf voelt nu nog meer als een blok beton van binnen. Titel kan ik niet aan raken en BH al helemaal niet velen. Dus kaftan aan en verder.
Positief hieraan is dat mijn huid NIET kapot is! Dus gaat vanzelf over of....? Marcelle komt bakkie doen en ik zie dat het al 12.30 uur is. Chai stuur ik met hond weg en wij babelen in de tuin met bak thee!
Goed haar te zien en gezellig zo bijbeppen! Ze was in de buurt dus even spontaan langs! perfect. Daarna komt ook Erik langs en brengt de TARP van hen die groter is ..............om zo uit de zon te kunnen buiten zitten!!!
Hans gaat na thuiskomst ding meteen ophangen.
Vanavond Bootcamp??? Ik moet nog even kijken want 1 sportbeha is al vervelend....laat staan de twee die ik daarnaartoe normaal aandoe!
Jehhh.....toch gegaan en ondanks pijn in voornamelijk oksel en borst positieve energie opgehaald! Douchen en tevreden naar bed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 64197

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: