Dagje op mezelf en feestje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Dagje op mezelf en feestje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Dagje op mezelf en feestje

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

07 Juni 2014 | Nederland, Utrecht

De jongens mogen al om 7.00 uur op want om 7.30 uur worden ze verwacht op de Wilhelminalaan.verzamelen voor het hockeyweekend.
het kruikentoernooi ion Tilburg! Samen met hans die ook gehele weekend mee gaat gaat Chai in de auto met wat gemopper over schoenen jassen entassen! Doei!! Ik duik nog even lekker warme nestje in!
Rest van de dag doe ik niet veel en rond een uurtje of 16.30 uur fiets ik naar Henreitte om samen met haar naar Austerlits te fietsen!
Daar is Sjors nog niet thuis die is nog in Ede maar fietst straks wel mee terug! Gezllig kletsend met henriette rustig naar Peetra en erik gereden waar Eline haar behaalde diploma en verjaardag viert. BBQ en hapje drankje en gezelligheid. Praten, kletsen, vertellen aan Hanneke mij verhaal. De Ver- en Be- wondering voor mij en mijn verhalen blog zijn me vooral bij gebleven. Fijn om diegene te zien! Petra heeft kakeledautje met spreuk: GOOD friends are HARD to find HARDER to leave AND impossible to forget! klein maar fijn op hout voor kij gekocht!!! dat ik met 5 heren om me heen het verhaal over de coldcap heb uitgelegd. Hans van Han , Rob Erik, Kees van Janneke en Sjors aan mijn lippen. Heel open en met lach hebben we voorstelling gemaakt onderwijl dat Chico keutels in de tuin liet vallen want uitlaten was ik ondertussen vergeten! Rond de klok van 22,00 uur hebben Sjors Henriette en ik de fiets terug gepakt naar Zeist!
Zij rechtsaf bij huis ter heide en ik nog even door. Maar thuis gekomen even een app naar henriette en terug dat we goed thuis en binnen zijn! Truste!!!

  • 18 Juni 2014 - 10:03

    Thea Bujense-sturkenboom:

    GOOD friends are HARD to find
    HARDER toto leave
    and IMPOSSIBLE to forget.......

    lief al die vrienden om jullie heen......
    liefs en sterkte,thea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 64180

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: