Bijkomen....of bloed......? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Bijkomen....of bloed......? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Bijkomen....of bloed......?

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

03 Juni 2014 | Nederland, Utrecht

Ach even wat dagen niets te vertellen is ook wel eens lekker!
Gewoon bijkomen van alles en aandacht voor anderen.
Vandaag dan dagje werk OR met belangrijke nieuwbouwzaken en niets dan lieve reacties van vele collega's. Prettig is het dat ieder op de hoogte is en positive reacties geeft op aanpak!
Dan toch even een reminder dat er echt wat aan de hand is.
Sanquin belt dat ze per accuut bloed van me nodig hebben.
Ja, zeg ik ik weet niet of dit handig is, ik ben pas geopereerd aan borstkanker en volgende week begin ik met bestralen.
Dan is het even stil en de dame aan de andere kant van de lijn begint met uitleggen waarom ik dan niet meer in aanmerking kom om bloed te geven!
Het is toch zo dat er een kwaadaardige cel in mijn lichaam met bloed in aanraking is geweest dus..........................etc etc....
Of ik nog behoefte heb aan gesprek met de arts om het nog te verduidelijken? Nee? Dan hartelijk dank voor alle bewezen diensten en dan wens ik U heel veel sterkte met de aankomende periode!

  • 03 Juni 2014 - 23:49

    Klaske:

    Dan denk je dat je nu wel zo'n beetje aan alles gedacht hebt....
    Nee dus. Slik. En dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 64373

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: