Blerrrrrrrrrrrrdag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Blerrrrrrrrrrrrdag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Blerrrrrrrrrrrrdag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

13 Mei 2014 | Nederland, Zeist

Ja dan toch,
Komt bij het uitzwaaien van Chai en Chico uitlaten Antje en Rinus
buufjes van drie huizen verderop naar mij toe en zegt:
Ik ben BOOS op jou!
Ja want ze hebben het niet van mijzelf gehoord deze elllende!
Nee zeg ik Antje dat komt hierdoor en al blerend lig ik in haar beschermende armen! Als er een door mij heen kan prikken!
Ja zij die al zoveel ellende zelf heeft doorstaan!
Ach meisje toch zegt ze !!!
Kom straks even een bakkie doen!
Ik moet nu naar de huisarts!!
Rinus port haar op! Dikke kus!

Rest van de dag blijft hangen wurgen.
Ik zet mijn muziekbox op mijn hoofd en blerrrrrr gewoon door!
Chai zegt Mam wil je kopje thee? en daar gaat het weer!!
Maar hij laat het!
Han s kom thuis en zegt stop anders blijf ik ook door huilen!
En ik heb nog een positief verhaal!!!!! Collega heeft precies hetzelfde gehad en hoefde geheel geen chemo en bestralen.
Helaas Chai en ik vatten dat verhaal niet en ik kan er niks mee!!!
Dit daar ik mezelf op krachten zit te brengen om maar het slachtste nieuws aan te kunnen en ieder mens anders is en zijn eigen stappen plan mee krijgt! Ik begrijp ook wel dat hij het goed bedoeld en om maar happy ingang te brengen! Praten uitleggen en verdriet benoemen van hem Chai en mijzelf, het gevoel neerzetten Chai snapt het direct maar Hans snapt dit ook wel maar wilde er nog even niet aan!
Zo zie je dat in het gezin ieder op zijn eigen manier een weg zoekt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 64249

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: