zaterdag 3 de mei - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu zaterdag 3 de mei - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

zaterdag 3 de mei

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

03 Mei 2014 | Nederland, Zeist

Ballen in mijn hoofd maar wel lekker in eigen bedje geslapen.
Ontbijtje op bed en uitslapen!

Regen regen en de jongens mogen sporten!
Hans competitie tennis thuis
Chai hockey thuis tegen Kampong dus errug belangrijk.

Heleen oudercoach heb ik afgelopen maandag op de hoogte gebracht van mijn ongemak! Die heeft met hele team al gesproken en ze hebben een team foto opgestuurd en een hele mooie kaart met hondjes!!
Dit voor hun trouwste fan langs de lijn met hondje Chico!!
Gewoon gaan kijken dus! Iets later dan de start zodat iedereen dik in spel zit. Het regent nog steeds dus helpt ook paraplu. Ouders Kees Nynke, Arian en Mark en Krijn vragen direct hoe het is. Een hug en verder stil anders......!
Ik kom om mijn jochie aan te moedigen. Die ziet direct dat ik er ben! Steekt zijn duim op! Toppertje! De partij gaat zo lekker voor de pauze staan ze met 4-1 voor! Even droog in la kantina, breng ik hondje naar auto en droog hem daar af en laat hem blijven. Die is zijknat en koud dus vind het best! Tweede helft weer twee doelpunten assisten van Chai!! 6-1 gewonnen! Dus Phoenix staat tweede plek !
Thuis lekker koppie thee. Chai is er al snel weeren die kan ik motiveren eerst te douchen en dan wat te leren voor examens!!! Die avond zet ik telefoon uit. Het verhaal moet te vaak herhaald en dat trekt Chai nu even echt niet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 64344

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: