2 jaar gelee alweer - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu 2 jaar gelee alweer - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

2 jaar gelee alweer

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

24 April 2016 | Nederland, Zeist

Feestje
of zeg je dat niet zo?
twee jaar gelee zag ik die deuk in linkerborst, het was 23 april 2014.
Nacht niet geslapen en in de ochtend naar Dr. Badeau, huisarts, die zei :
Ik hoef niet eens te voelen om te zeggen dat het niet goed is!
Door naar de mamma-poli in Diak, Utrecht 25 april is er plek................. de dag erop. Het vervolg weet Ik als geen ander, en nu kan ik het achter me laten!

Wat er nu helder wordt voor mezelf is dat ik in acceptatie proces zit
en daardoor vooruit kan.
Het is wat het is
met beetje gezond verstand
hulp van menigeen in directe omgeving
hulp om werk ook een super positieve schwung te geven.
Hetgaatgoedkomen zoals het nu is!

Dank lieve meelezers,
dank site voor houvast van mijn verhaal.
Het boek gaat gedrukt worden en sluit ik af!

Een om ooit eens na te lezen
een om ritueel te verbranden!

MIRIAM MIJNBORSTVOORUIT OP VERNIEUWDE WIJZE MIRIAM
MIRIAM zoals ik was hernieuwd zoals ik nu ben.

HET pad gelopen
Bergen en dalen
harde wegen moeten doorstaan
veel over mijzelf en de kracht, compassie en mogelijkheden
van en met mijn eigen lijf tegen gekomen en GELEERD!

MORGEN GAAT ER hier thuis een fles knallen
ter afsluiting van........
om vooruit te gaan......

Dan zit ik reactie te lezen
tranen lopen
en dat MAG....................
niets moet maar..............MOED ....
eindelijk gewoon mogen zijn zoals het IS.
Hans zit voetbal UTRECHT-Feyenoord te kijken
Chai is aan het werk
KIJK het gewone leven in volle gang!

Dit dagboek is 27667 keer bekeken!!!!


  • 24 April 2016 - 18:40

    Peetje:

    Hi Liefie, was het de 23e? Ik dacht de 25e, tenminste dat we in het Diak zaten... Die staat nog als gister in mijn hoofd gegriefd... Koffie, peacan broodje, Nathalie, Peres.
    Dan zal het wel kloppen de 23e, toen hoorde jij het!
    Ik denk feestje, lintje, oorkonde, eeuwige roem, inlijsten, bewonderen, omdat... Jij zo onvoorstelbaar sterk bent geweest (en nog!)
    Je bent mijn allerbeste liefste vriendinnetje!!

    xx

  • 24 April 2016 - 18:49

    Miriam Sturkenboom:

    Dank je schattie,
    ja uiteindelijk de 25 ste als D_DAY!
    Dank je Allerbeste vriendin maar vooral ook coach in dit gehele traject.
    Laatst zei ik Rita
    ZONDER JOU PEET en SILVIA en RITA
    HADDEN HANS en ik dit niet gered.

    Met geen PEN te beschrijven
    GEVOEL duizend en een en dan nog meer....................
    dat zit van binnen
    heel diep geworteld
    een saamhorigheid voor ONS!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Nu weer echt BORST vooruit

  • 24 April 2016 - 19:40

    Thea Buijense:

    lieve jongste zus,
    bewonder jouw moed......
    kijk vooruit,niet achterom....
    en.....ZIE DE ZON- ZIJDE.......
    op weg naar ZOMER 2016......thea.

  • 25 April 2016 - 12:16

    Margot Stalknecht:

    Lieve Mir, het is echt zo stoer geweest om jouw belevenissen met ons te delen. Daar is moed voor nodig!
    Ben beretrots op je en oh zo blij dat je nu weer onbekommerd kunt genieten van alle mooie dingen die dit leven ook te bieden heeft. Dikke knuffel en tot snelxxxx

  • 16 November 2016 - 23:37

    Eens:

    longtime ago
    had ik je lief
    en zie dit uit nieuwsgierigheid
    over hoe het verleden gaat
    je bent een overlever
    dat is fijn om te weten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 810
Totaal aantal bezoekers 64158

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: