VOORUIT .............................BIJNA - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu VOORUIT .............................BIJNA - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

VOORUIT .............................BIJNA

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

13 April 2016 | Nederland, Zeist

MiriamBorstvooruit................
Jee wat is dat ver weg gestart...................
Vanochtend zag ik een foto: Miriam, van toen, lachend met net gekapt koppie op feestje met glaasje wijn in de hand. Jee..........wat is dat ver ........................weg, lang gelee.............!
MiriamBORSTvooruit............
NU, met recht .....voor ............uit ..............ik leef.
MINDSET:
Lichaam en gesst verbinding weer gemaakt.
Werken en prive in balans houden door APP op telefoon!
Ik kan weer stukken lezen en reageren en voel mijn vaders genetische vaardigheden in me prikkelen. Dat is ook nodig want er gebeuren als je ziek bent ook dingen die de poten onder je stoel vandaan zagen.
HET LIJF:
NU borst voor uit verplicht door OOFU lady's fysio, anders gaat de boel vast zitten. Datum van 29 april komt dichterbij en ook
KOMT echt het besef dat het achter de rug is!
Terug lezen van deze berichten doe ik niet, maar heb een tijd door de verplichte bezigheden om te overleven, niet geschreven op mijn blog.
Over leven WAS bezig zijn met die borsten, weghalen, opnieuw opereren , opknappen, voorzichtig aan weer oefeningen doen met fysio, werk opstarten, lymfedrainage, HDI morgen is nu trainingen
TWEE jaar al weer.
Diepe dalen , weinig hoge toppen.
Maar die toppen komen er weer!
Voel dat vooruit echt voor uit gaat!
Met Top vent naast me Met Top vriendinnen naast me
en Bemerken dat ik mijn eigen IK weer terug aan het vinden ben.
Wat is het toch dat die chemo ZOOI ervoor zorgt dat
je je eigen lijf weer opnieuw moet gaan ontdekken.
Wat kan ik wel
wat kan ik niet
vooruit kijkend
wat kan ik weer....
weer wel
en
wat niet meer.
Ieder ochtend helaas het besef dat voeten pijn en gehele lijf helaas volledig krakend op moet starten. ook als ik even gezeten heb dat besef!
Mamma zei altijd Krakende wagens leven het langst.
Dus die houdt ik er maar in! De verplichte oefeningen met zonnegroet en al doe ik dan ook maar braaf. Dus 1 x per week sportschool, 1 x per week zwemmen en 1 x per week staan op de tennisbaan, zorgen voor noodzakelijke potje bewegen.
RESUME:
Miriam KAN BORST weer VOOR UIT zetten.
Ik heb echt het positieve gevoel terug
Ik ben MIRIAM en mezelf in breder perspectief
Meer dan alleen bezig met verplichte ziekteproces stappen.
Doorgaand met leven
Bewuster
Hoe indeling is per dag per week is nog niet precies helder
langzaam maar wel terug naar mezelf.




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 64157

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: