mail - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu mail - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

mail

Door: mail

Blijf op de hoogte en volg Miriam

24 Juni 2014 | Nederland, Zeist

Hoi Ria, dank je voor update!
Ik had telefoon niet mee vandaag
Heb samen met Hans rustig aan gedaan en Chai zijn diploma gehaald! Nu echt! Topper!
Daarnaast meer toegeven aan moeheid en last! Links kan ik arm niet hoger krijgen door stram worden pees/spier en borst is keihard!
Nog vijf keer dan klaar!
Morgen dag van Preventiemedewerker!
Ik ga wel heen, kijken hoe lang!
Komt goed!
Ik ga zodra ik kan wel kijken hoe brieven eruit komen te zien! Goed dat jullie Isaak
Hiervoor gebruiken! Komt goed!
Jou hulp roep ik in derde stap van dit geheel! Nu eerst nog vijf x dan twee weken rust!
Jij fijn weekend
Dikke kus Miriam

Op woensdag 25 juni 2014 heeft Miriam Sturkenboom > het volgende geschreven:


---------- Doorgestuurde bericht ----------
Van: ria vankooten
Datum: woensdag 25 juni 2014
Onderwerp: Miriam
Aan: Miriam Sturkenboom <

lieve Miriam,
Wat vervelend dat je nu last begint te krijgen van de bestraling. Dat was niet de bedoeling; je doet het voor je gezondheid, snappen die stralen dat nou niet?

We hebben je wel gemist gisteren hoor. Maar eerst je gezondheid, je gezin, je familie, je vrienden, je buren, je huis, je tuin, enz. en dan een kilometer of zo verderop komt Dianet.
We hebben gisteren afgesproken dat Isaäk de brief aanpast. Een iets andere toon, niet zo belerend. En dan met een kort voorbriefje erbij naar Iet.
Op de aanvragen zullen we kort reageren van, geen beleid en daarom helaas geen instemming/advies van de OR. De zorgpunten van de OR moeten inderdaad meer op de voorgrond komen. Ik zaal Isaäk vragen of hij daar een hoofdstukje aan kan wijden.

Ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt. Als ik iets kan doen, laat je het dan weten?
Liefs en groetjes, Ria


Op 24 juni 2014 13:52 schreef Miriam Sturkenboom <
Hoi Ria,
Het gaat hem vandaag niet worden voor werk en OR. Na uitstel vAn bestraling en gesprek kapot moe en moet rustiger aan doen! Succes met stukje nieuwbouw! Ik denk zelf dat het allemaal later zal worden met onze stukken!
Denk dat het van belang is dat we namens de OR een brief sturen naar directie ivm ons als OR zijnde bezorgdheid over alle ontslagen binnen dianet en wij graag in dit kader bezorgd zijn dat er een reorganisatie op komst is zonder meedenken van OR!

Is dat wat voor vandaag met Isaak?
Groet Miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 64106

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: