ria mail - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu ria mail - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

ria mail

Door: mir

Blijf op de hoogte en volg Miriam

14 Juli 2014 | Nederland, Zeist

Hai Mir,
Dank voor je goede wensen. Ik heb zaterdag heb ik nog een paar van je 'waarbenjijnu' stukjes gelezen. Ze komen soms per vier tegelijk binnen. Terugkijkend ben je al flink door de molen gehaald, inclusief tandarts. Ik las dat Chai ook nog getobt heeft met zijn knie. Is dat inmiddels opgelost of heeft hij inderdaad de jongerenziekte aan zijn knieen? Gaan Hans en Chai nu niet fietsen vanuit Zwitserland maar in België?

Mijn tas is grotendeels gepakt. De meeste ruimte wordt ingenomen door jack en fleece. Belachelijk, dat heet ZOMERVAKANTIE!
De nodige accu's worden nu opgeladen, zoals van de camera, elektrische tandenborstel en MP-3. Vandaag ga ik Joost helpen pakken. Morgen een beetje taart eten bij hem, hij kan zijn verjaardag dan wel niet willen vieren maar toch is hij vandaag 59 en morgen 60! De oude man zal er aan moeten geloven. Als hij het zou willen vergeten helpt zijn grijze snor hem er wel aan herinneren. Afscheren kan ook, maar dan ik hij zichzelf niet meer. Wat ook wel weer een verrassing zou kunnen zijn. Van baard, snor en lang haar is alleen zijn snor nog over.....

Tussen al het varen, vliegen, treinen en wandelen zal ik af en toe nog wel eens een internet-café induiken, en mailen.
Blijf je eigen optimistische zelf. We zien elkaar weer in augustus.
Voor jou ook een dikke kus en tot gauw.
Liefs, Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 64060

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: