ria mail - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu ria mail - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

ria mail

Door: mir

Blijf op de hoogte en volg Miriam

24 Juli 2014 | Nederland, Zeist

Hallo Miriam,
internet is toch een wereldwonder. Zit ik hier in een hotel tegenover een kade met vier enorme cruise-schepen jouw Borst-vooruit-stukjes te lezen.
Meid, wat een week heb jij achter de rug. En wat ben je toch een stoer mens, om je er zo door heen te slaan. Het komt goed van pas dat Hans en jij verstand an zaken hebben. Hopelijk heb je her ergste van de eerste dreun nu achter de rug en heb je twee (?) weken de tijd om weer mens te worden. En valt het de volgende keer mee, dat hoop ik echt voor je.

Over kennis van zaken over medicijnen gesproken. We kregen vanmiddag van een aardige visser een leuk pilletje aangeboden, maar dat hebben we niet aangenomen. Het sjekkie dat Joost hem ervoor in ruil gasf, nam jij met een gerust hart aan. Hij vroeg ons of we een zalm wilden zien. Jawel hoor. Twee minuten later heeft hij er een op het droge. Zonder bate (noemen ze dat in nederland aas?) trekt hij er zo met een dikke haak aan zijn hengel uit het water. Je hebt hier eigenlijk geen hengel nodig. Een emmer met een touw eraan is ook voldoende. Al zijn die zalmen wel ontzettend sterk. Het manneke moest er flink aan trekken - letterlijk - om die zalm op het droge te krijgen. Zodra het beest los was van de haak, was hij met een paar grote slagen van zijnstaart weer in het water. Op naar de volgende visser ......

Jaren geleden toen wij van een vakantie in Amerika terugkwamen, hadden we pillen van een vriend gehad. Tegen de jetlag, De eerste avond dat we naar bed gingen, lagen we te wachten op Klaas Vaak. 1 uur, 2 uur, 3 uur, nog steeds wakker. Ik mopperen tegen Joost en die zei 'ga dan schaapjes tellen' . Dat probeerde ik, maar bij 10 of zo, kwam er een schaap dat niet over het hek wilde. Ik dat weer mopperend tegen Joost verteld. Hij weer chagrijnig en roept 'ga die pillen van Peter dn proberen'. Dat was natuurlijk wel een goed idee. Ik naar de koelkast, en met een glas water en het zakje pillen weer naar boven. Hup, allebei een pil achter de kiezen en weer wachten op Klaas Vaak. Maar die kwam niet. Logisch, zag ik 's morgens: ik had de verkeerde pillen genomen, namelijk antiworm-pillen voor de kat. Tja, die helpen niet tegen slaaploosheid. Sindsdien, heel raar, checkt Joost het altijd ik hem iets voor hou dat goed voor hem zou zijn.

De envelop met kaartjes is nu wel leeg, maar dat wil niet zeggen dat ik niet dagelijks even aan je denk. Het sterretje is mee op reis en 's avonds hou ik 'm even voor het raam om een goede wens naar jou te sturen. Hopelijk helpt het.

Hou je haaks, en liefs vanuit Alaska.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 64084

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: