dianet mail - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu dianet mail - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

dianet mail

Door: miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

21 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

Hoi allemaal,

Vanuit computer thuis en nu ik mijn wachtwoord boekje terug vond,
ben ik voor even een gelukkiger mens.
Contact met Dianet en ik kan een update berichtje van mij versturen!
Reden een is dat ik jullie allemaal wil bedanken voor de vele lieve kaarten,
prachtige bloemen en de telefoontjes zo af en toe!
Die geven mij een goede gevoel!

Op dit moment ben ik twee keer voor chemokuur geweest en sta met mijn benen in de goede 3 de week na infuus om zo 28 augustus de derde te krijgen. Dan ben ik al op de helft!
Daarna nog drie keer. De middelen doen veel in mijn lichaam en zeker de eerste week na het infuus voel ik mij als een uitgeknepen citroen. De tweede week kan ik gelukkig weer wat gaan eten en de derde week begin ik op krachten te komen. Dan mag ik weer.
Ongemak is dat ik veel rust moet nemen maar ik mag lekker tukkie doen s ”middags!
Zo kan ik de weinige energie een beetje verdelen.

Mijn conditie die top was en ik dacht door te kunnen gaan met Bootcamp, lopen met EVY en fietsen en dit op peil te houden, maar dat was leuk bedacht! Nu ik er middenin zit het besef dat dit niet haalbaar is. In de huiskamer zit ik op de hometrainer, iedere dag een of twee muziekjes fiets en kan ik de spieren wel blijven trainen. Mijn haar is voor 1/3 nog op mijn bol al is de coldcap, met extra 3 uur verblijf op oncologie dagbehandeling geen pretje.
Maar met een lippenstiftje en een poedertje, zie ik er goed uit ( al zeg ik het zelf)en is het voor man en puberzoon ook prettig gezicht. Voor mij zelf voelt dit ook goed.

Het vechten ertegen heb ik nu gelaten maar weet wel dat ik dingen moet doen die positieve energie geven. Daarom gaan we aankomend weekend drie dagen naar Terschelling, uitwaaien. De tandem is gehuurd en ik mag achterop! Dus ga ik positieve energie halen!

Dank nogmaals voor lieve reacties en wie weet tot gauw een keertje!

Lieve groetjes Miriam

Miriam Sturkenboom
Van uit huis
Dianet thuis in dialysezorg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 64043

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: