rita by mail vice versa.................! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu rita by mail vice versa.................! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

rita by mail vice versa.................!

Door: rita

Blijf op de hoogte en volg Miriam

31 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

Onderwerp: Antw.: groetje retour
Hoi Miriam
Je hebt gelijk ik denk er niets achter en toen ik las hoe druk je daginvulling was dacht het komt er nog wel eens van.Fijn dat Chai zijn introductie met nieuwe school zo positief is verlopen
Bepaalde problemen heb ik niet helemaal meegekregen omdat soms een pagina van je reisjournaal niet weergeven wordt(?ligt misschien aan mij)
Ik duim voor dinsdag/zal T een X geven/zorg maar goed voor jezelf!!
Ik moet nu gaan werken.gisteren 12 uur nonstop gewerkt dus mag nu tandje minder
We houden contact.denk veel aan je
Liefs
Rita

Verzonden vanaf Samsung Mobile



-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: Miriam Sturkenboom <
Aan:m>
Onderwerp: Re: Succes morgen bij..

hoi Rita,
even in flinke dip met koorts 38,8 en keelpijn,
naast procto problemen, schimmel vooraan en chemische flebitus linkerarm......(enig idee wat je daar aan kan doen?) ..ik heb niet gereageerd op je belletje maar als geen ander weet ik dat jij begrijpt dat ik even niet in staat was om gezellig te wezen toen!
Het is GVD toch van de zotte, gezond als ik was, zelfs gestopt met roken, nu alle nadelige gevolgen van die zooi in mijn lijf krijg?
maar ik blijf proberen positief te zien dat ik aan het aftellen kan.......gaan...........indien dinsdag bloed weer boven leuco 1,0 is.......ik ga ervan uit.......en ook dat ik zelf neulasta kan gaan prikken om DIT verder te voorkomen!
Ben ik toch nog zo"n zeikerd van een verpleegkundige
maarre er gaat helaas wel wat foyt ondertussen!
neem een neut
ook voor mij
en geef Tineke van de week een dikke zien van mij
want door dit alles......zal ik niet mee komen met Hans!
xxxxx Mir

Verstuurd vanaf de iPad ,Miriam Sturkenboom.

Op 27 aug. 2557 BE om 20:11 heeft Miria het volgende geschreven:
Hoi Miriam
Morgen nummer 3denk ik.
Heel veel sterkte
Bel je volgende week als allles weer een beetje tot rust is gekomen ook omdat ik weekeinde dienst hrb
Liefs
Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 64111

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: