gelukkig nog niet in zicht!!! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu gelukkig nog niet in zicht!!! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

gelukkig nog niet in zicht!!!

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

06 December 2014 | Nederland, Zeist

Maand na de laatste ellende van DIT jaar:

FOOD FOR THOUGHT

De Australische verpleegster Bronnie Ware begeleidde jarenlang mensen tijdens de laatste periode van hun leven. Zo kwam ze tot de top vijf van zaken waarvan mensen aan het einde van hun leven spijt hebben:
1. Ik zou willen dat ik de moed had gehad, om het leven te leven dat ik zélf wilde - naar eigen waarden en inzichten - en niet het leven te leiden dat anderen van me verwachtten
2. Ik zou willen dat ik minder hard had gewerkt
3. Ik zou willen dat ik de moed had gehad om mijn gevoelens te uiten
4. Ik zou willen dat ik het contact met mijn vrienden beter had onderhouden
5. Ik zou willen dat ik mezelf had toegestaan gelukkiger te zijn
Blijkbaar gaat het er uiteindelijk in het leven over dat we ons bewust mogen zijn van al het goeds dat het leven ons te bieden heeft. Dat we mogen genieten van dat wat we doen, ons bewust mogen zijn dat we keuzes hebben. Dat we blijkbaar kiezen voor een hard leven in plaats van te leven vanuit het hart. En wat doe jij?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 64057

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: