gelukkig nog niet in zicht!!! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu gelukkig nog niet in zicht!!! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

gelukkig nog niet in zicht!!!

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

06 December 2014 | Nederland, Zeist

Maand na de laatste ellende van DIT jaar:

FOOD FOR THOUGHT

De Australische verpleegster Bronnie Ware begeleidde jarenlang mensen tijdens de laatste periode van hun leven. Zo kwam ze tot de top vijf van zaken waarvan mensen aan het einde van hun leven spijt hebben:
1. Ik zou willen dat ik de moed had gehad, om het leven te leven dat ik zélf wilde - naar eigen waarden en inzichten - en niet het leven te leiden dat anderen van me verwachtten
2. Ik zou willen dat ik minder hard had gewerkt
3. Ik zou willen dat ik de moed had gehad om mijn gevoelens te uiten
4. Ik zou willen dat ik het contact met mijn vrienden beter had onderhouden
5. Ik zou willen dat ik mezelf had toegestaan gelukkiger te zijn
Blijkbaar gaat het er uiteindelijk in het leven over dat we ons bewust mogen zijn van al het goeds dat het leven ons te bieden heeft. Dat we mogen genieten van dat wat we doen, ons bewust mogen zijn dat we keuzes hebben. Dat we blijkbaar kiezen voor een hard leven in plaats van te leven vanuit het hart. En wat doe jij?