GOKJE NND dagen ??? - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu GOKJE NND dagen ??? - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

GOKJE NND dagen ???

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

22 December 2014 | Nederland, Zeist

Deze mail kwam in mijn postvak mail binnen!

De organisatie van de Nederlandse Nefrologiedagen is op zoek naar nieuwe medewerkers voor het lustrum-congres 2015 en verder.
Lijkt het je leuk zo’n grote organisatie eens van dichtbij te bekijken en mee te doen bij de voorbereidingen en de werkzaamheden tijdens de dagen, laat het ons weten.
Deel deze mail met je collega’s want je kunt natuurlijk ook samen komen!

Hoe ziet het er uit in vogelvlucht:
• We zijn met 15 “vaste vrijwillige” medewerkers afkomstig uit de dialyse en 6 uitzendstudenten
• 1 draaiboekbespreking op een zaterdag in maart met daarna iets gezellig om elkaar weer te zien of elkaar te leren kennen
• Aankomst op het congres op zondagavond 29 maart met een diner
• Maandag 30 maart voorbereidingen voor het congres met alle medewerkers
• Dinsdag 31 maart en woensdag 1 april met werkzaamheden t.b.v. de voortgang van het congres
• Punten worden bijgeschreven
• Alle kosten van reizen en verblijf zijn voor de Nefrologiedagen
Zin om mee te doen met een gezellige groep vakgenoten of wil je nog wat meer weten… gewoon bellen!

Met vriendelijke groet,

Stichting Nederlandse Nefrologiedagen
Monique Scheffens
Postbus 34 | 6130 AA Sittard

Dus reageerde ik spontaan:
Onderwerp: Re: Nefrologiedagen van dichtbij... iets voor jou?

wauw !
dit lijkt me om mijn lijf geschreven!
Wat een leuk idee om in het nieuwe jaar aan mee te mogen werken.
Al langer in het dialyse-vak -25- wel graag eens achter de schermen mee willen werken.
Zeker zin om mee te doen met jullie.
Vogelvlucht is helder, Inschrijving?
Of ...............
Ik begrijp dat ik mag bellen, dat ga ik morgen proberen te doen,
maar hoe geef ik mezelf op?


Vriendelijke groet

Miriam Sturkenboom
EN

Hoi Miriam,

Er reactie waar ik wel van houd, prima zo!
Bel maar even als het uitkomt kunnen we even nog wat doorspreken.

Met vriendelijke groet,

Stichting Nederlandse Nefrologiedagen

Twee dagen daarna krijg ik mail waarin ik op mag geven of ik voor
kennismakings vergadering in de kookstudio in Utrecht op 21 maart kan!!!
Ik ben aangenomen!!!!!
Positieve wind invoor dit kind!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 64117

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: