FIETS- Jolande POSITIVO Verhoeff actie! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu FIETS- Jolande POSITIVO Verhoeff actie! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

FIETS- Jolande POSITIVO Verhoeff actie!

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

16 Januari 2015 | Nederland, Zeist

In de week voor de Kerst is Jolande met Wilma hier thuis kerstpakket Dianet wezen afgeven!
Koffie en gezellig babbelen!
Nadat Wilma weg was gaf ze mij een kerstkaart waarin een A4 vel
met een mailtje afgedrukt! Zij had mee gedaan aan een FB actie van AFAS en een hele live spreuk ingestuurd met wens van haar voor mij dat ik fiets zou winnen!

Vandaag belt Jo mij:
Weet je......................
IK HEB MAIL GEKREGEN DAT JIJ fiets krijgt!!!

Jolande belde om te verifieren, dat het niet een flauwe grap was of zo, maar nee:

Gefeliciteerd! Je hebt een fiets voor iemand verdiend!

Om de fiets zo snel mogelijk bij je collega/familielid/vriend af te leveren hebben wij uiterlijk maandag 19 januari a.s. de gegevens nodig van de persoon of afdeling van het bedrijf waar de fiets afgeleverd kan worden.

Wil je de fiets bij je collega thuis laten afleveren, geef dan het complete privé-adres op (naam/straat/postcode/plaats), type fiets (M/V), een e-mailadres en een telefoonnummer (liefst mobiel) waarop hij/zij overdag te bereiken is zodat er een bezorgafspraak gemaakt kan worden.

Als de fiets als werkfiets ingezet gaat worden, geef dan het juiste kantooradres en afdeling op (bedrijfsnaam/afdeling/straat/postcode/plaats), type fiets (M/V) een e-mailadres en een telefoonnummer.

Voor het bezorgen wordt dan een afspraak gemaakt door de transporteur.

Nogmaals gefeliciteerd en we hopen dat degene die de fiets ontvangt er ontzettend veel plezier van gaat hebben!
Met vriendelijke groet,
AFAS Software
Zij belde me vrijdagochtend op met dit vrolijke bericht!!
Start 2015 met dit als hupl kan nu al niet meer stuk!