afronden IVA - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu afronden IVA - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

afronden IVA

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

17 December 2014 | Nederland, Zeist

Na ontbijtje en rustig opstarten rond de klok van 12.30 uur richting Driebergen.
Daar op de school IVA hoofdgebouw afspraak met Dr. Kleiberg, drecteur.
Chai mopperend naar binnen.
Als we eenmaal in kantoor zitten word cijferlijst erbij gehaald en duidelijk dat zwakke vakken alsook goede allemaal niet op orde waren. Chai geeft aan dat hij er genoeg aan gedaan heeft.
Commissie heeft naast alle docenten besloten dat het voor Chai beter is niet door te gaan.
Het is een leuke jongen maar Kleiberg geeft aan dat het schort aan motivatie en doorzetten van zijn kant. Adviezen slaat hij in de wind.
Er zal een afrondende brief komen.
Advies om economie of handel opleiding te gaan oppakken.

Buiten hallt Chai adem en ook ik heb zoiets van het is zoals het is. Samen gaan we bij AH boodschappen doen en even nog bij Action binnen.
Thuis gaat hij direct naar boven en sluit zich af van wereld door film te kijken!