telefoontje Chai - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu telefoontje Chai - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

telefoontje Chai

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

15 December 2014 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Einde van de dag gaat de telefoon van Chai.
Dhr. Burgman.
Chai ik heb een niet zo'n prettige mededeling vvoor je en wel dat jij door alle onvoldoendes niet door mag op de IVA!
Aankomende herkansingen kunnen niet meer het resultaat brengen wat jij nodig hebt om door te kunnen.
Sorry, maar het is zo.
Had je het verwacht???
Chai geeft telefoon aan mij en vloekt daarna de hele boel bij elkaar!
Hij mag morgen nog komen als anderen hun rappport krijgen maar het hoeft niet! Zelf maak ik een afspraak voor woensdag om een en ander nog rustig af te ronden en krijg afspraak met Drecteur. woensdag 13.00 uur.