Herman.........UtreGse.......roots!. - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Herman.........UtreGse.......roots!. - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Herman.........UtreGse.......roots!.

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

04 December 2014 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Na opstaan, hondje uit laten even de blog op advies van Deedee bijgewerkt want er stonden wat data's verkeerd ingevuld en het verhaal van de kapper was ik vergeten! Bakkie met Karina, die me een kompliment gaf over hoe ik het allemaal gedaan heb deze periode. Dat ik overlevingsstand nu om kan zetten naar iets nieuws weer en toegeef aan wat mijn lichaam vraagt, slaap, rusten en bijkomen van alle hectiek! Zo lijkt het aan de ene kant net gebeurd te zijn dit alles , aan de andere kant al weer ver weg!
Decembermaand met feestdagen komt eraan en afsluiting van dit jaar!!!Raar idee zo! Maar eerst rusten want vanavond met Rita naar Carre!
Herman onze Utrechtse roots volgen! Samen!
Dus rond de klok van 16.00 uur Rita ophalen en met kortingskaart van NS naar Amsterdam. Binnen het uur daar!
Op zoek naar eettentje aan Weesperzij! Maar kom ik erachter dat ik naam en nummer niet weet.
Dus uitgestapt aan ene kant van Amstel Hotel, ligt het denk ik aan andere kant Amstel Hotel. Dus terug lopen doen we niet en vinden we een eetcafe aan kant van muziektheater. Daar wel tafeltje vrij, want bij eerder eettent geen succes! Tafeltje voor twee en al vrij gauw kunnen bestellen. Net op tijd want ook hier alles voor de rest bezet! heerlijk kletsen en bijbeppen weer met daarnaast goede maaltijd! Rustig kunnen eten zonder stress gaan we rond de klok van 19.00 uur lopen naar Carre! Daar een heel vriendelijke entree met Welkom heten en keurig uitleg van ieder die daar werkt! Nog kopje koffie en dan.........plaatsen zoeken. In zaal beneden parterre eerste ring met perfect zicht op toneel.
iets over achten start Herman! Met zijn dames , drie , een met gitaar en twee viool, zoon van gitariste heeft hobo en doet tegenwoordig de performance. Achter drum jonge knul en dan nog twee gitaristen een bas een klassiek. Ontzettend goed op elkaar afgestemd en een goed ..........
Liedjes zijn mooi met een rode draad van alle kleuterliederen die er zijn! Ook komt herman met een ode aan rene vd Wurf zijn maatje waar hij 50 jaar mee gespeeld heeft en die net 6 weken geleden is overleden. De show voorbereidingen en geheel waren toen al in volle gang en je hoort aan zijn stemm hoe hij hem mist! Later op de avond zingt hij het lied:
Ik HOU nOG STEEDS VAN JOU!...........tranen biggelen over mijn wangen! Pfff!!! Aan het einde rond 22.30 uur blijft hij steeds extraatjes geven en alle bandleden doen een stuk zang dans en muziek! Heel hechjt en we mogen de zaal al oehoe-end uit!!! 23.00 uur! Snel naar Amstel met tram en op tijd in trein zijn we uiteindelijk om 22.55 uur in Lunetten waar mijn auto bij Rita staat! Zij pakt binnen nog boekje OH en we zoenen elkaar voor geweldig leuke avond! Top Herman veel beter dan we samen in Rotterdam zagen. Deze avond was hij in betere doen en had zaken vernieuwd en daardoor leuk! Voor herhaling!!!xxxxxx

Geachte heer/mevrouw sturkenboom,
U heeft (één) ticket(s) besteld voor Herman van Veen op donderdag, 04 december, 2014 in Carré - Amsterdam - Nederland. Hierbij ontvangt u in de bijlage de bestelde E-ticket(s).
Steeds vaker kiezen evenementenorganisaties ervoor de tickets te distribueren via zogenaamde E-tickets. U dient uw ticket(s) zelf te printen en mee te nemen naar het evenement. U kunt uw E-tickets downloaden en met een pdf-reader openen. Omdat sommige van onze E-tickets in beveiligde pdf-bestanden staan, is het mogelijk dat niet alle pdf readers de bestanden correct weergeven. Wij raden u daarom aan uw E-tickets met Adobe Acrobat Reader© te openen. Indien u niet beschikt over Adobe Acrobat Reader of een verouderde versie gebruikt, raden wij aan u om de meest recente versie via deze link te downloaden/
De barcode wordt gescand aan de ingang en geven u toegang tot het evenement. Ieder E-ticket heeft een unieke barcode, waardoor ze net zo uniek en dus geldig zijn als "normale" toegangskaarten.