Op pad - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Op pad - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Op pad

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

19 November 2014 | Nederland, Zeist

Vandaag afgesproken met Sjoukje. rond de klok van 11.00 uur haalt ze mij thuis op en met de auto gaan we naar Wijk bij Duurstede. Daar lopen we eerst alle leuke zaakjes af. Passen is niet te doen met een lijf wat niet in vorm is. Wel leuke sieradenwinkel gezien hier, tip voor .....!
Daarna gebruiken wij de lunch in restaurant de engel!
Daar heerlijk begekletst en moe maar voldaan rond de klok van 16.00 uur thuis! Dan merk ik toch goed dat ik maar weinig kracht heb in mijn voeten die nu volledig opgezet zijn en over mijn hele lijf alles zeer doet!
Dus ook moe maar voldaan vroeg onder de wol!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 64059

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: