bijkomen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu bijkomen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

bijkomen

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

18 November 2014 | Nederland, Zeist

Na opstaan direct klaar maken voor Onco Fysio fit met aansluitend de lymfdrainage.
Beetje bijtijds beginnen anders moet ik te veel inspannen merk ik.
Door al het vocht wat overal zit heb ik moeite met de linkerarm oefeningen.
Maar iets minder gewicht inzetten en toch oefeningen doen!
Na de lymfdrainage merk ik wel iets verbetering maar in de loop van de middag loopt het toch weer vol! Thuis ga ik tukkie doen en tegen de tijd dat de jiongens thuis komen sta ik op om samen te eten!
Rustig avondje en bijtijds te bed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 64027

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: