leuk papje...... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu leuk papje...... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

leuk papje......

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

17 November 2014 | Nederland, Zeist

Vandaag uitgeslapen en rond lunchtijd richting Amersfoort.
Daar afgesproken met Ellen om mee te gaan naar ghanese kralen rijgen in Toon Hermanshuis daar!
eerst samen met Luc een heerlijke scone en broodje zalm gegeten en bij gepraat! Daarna in Toon heman huis een aller aardigste vrouw die heel veel gespaarde kralen uit Ghana, waar haar zoon woont, mee heeft genomen en ons uitleg geeft hoe die daar allemaal gemaakt worden. Een heel interressant verhaal! Dan mogen we een sleutelhanger amken waaraan drie draden komen. dze mogen we naar eigen inzicht opvullen met verschillende kralen. Als we binnen het uur klaar zijn krijgen we nog een elastiek om een armbandje te rijgen! Zo gaan we voldaan en na een gezellige middag met schoonzus Ellen naar het huis van Luc en ellen terug! Daar onder het drinken vragen ze mij of ik nog blijf eten! Ja dat doe ik want Luc heeft gekozen voor bloemkool met Sausje zoals Ma het altijd maakte ZOET! Dus na drankje eten en het was heerlijk! Bal gehakt en aardappels als of ma ze zo van het vuur haalde!
Hele goede gesprekken over alles! Na de koffie nog thee en rond 20,30 uur rij ik op huis aan!
Bijzondere dag, in jaren niet zo met mijn broertje een op een gesproken samen met Luc en Ellen! Wat eenmooi moment.